Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zatoka Dajkah - miasto i wyzwanie | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Jest to jedno z trzech wyzwań w Nightfallu - Zatoka Dajkah - miasto i wyzwanie | Kourna | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Wyzwanie

Jest to jedno z trzech wyzwań w Nightfallu. Dzięki każdemu z nich można zdobyć pewne przedmioty (w tym wypadku skradzione zbroje Słonecznych Włóczni), które pozwolą wam zmienić wygląd zbroi noszonych przez waszych bohaterów. Ponadto za każdą z tych misji otrzymacie trochę złota i doświadczenia w zależności od ilości punktów, które w ich trakcie zdobędziecie.

W tym wyzwaniu waszym zadaniem jest zabić jak najwięcej korsarskich Mistrzów Gildii w ograniczonym czasie. Bazowo macie na to 10 minut. Za zabicie każdego z Mistrzów Gildii dostajecie dodatkową minutę. Jak widać na mapce misja składa się z trzech części. Najpierw musicie pokonać wszystkich Mistrzów Gildii (zaznaczonych ludzikami) na danej wysepce (jednego na pierwszej, dwóch na pozostałych), a następnie dojść do portalu (flagi). Przeniesie was to do następnej wysepki. Gdy przejdziecie przez portal na trzeciej, wrócicie na pierwszą. Po każdej takiej rundzie jeden z członków każdego z patroli zostanie zamieniony ze zwykłego korsarza na Korsarskiego Dowódcę. Po pewnym czasie patrole będą się składały tylko z nich. Wszyscy mają 28 poziom, z wyjątkiem kapłanów, którzy mają 24. Za zabicie Korsarskiego Dowódcy dostaniecie bonusowe 30 sekund. Niestety od pewnego momentu bonus ten będzie się zmniejszał o 5 sekund co rundę, ostatecznie osiągając wartość zero. Ponadto zaczną się pojawiać duchy, którym nie można nic zrobić. Niestety nie są one do was przyjaźnie nastawione i będą na was rzucać Wyssanie Życia.

Na drugiej wysepce idźcie najpierw w lewo, gdyż twierdza po prawej jest początkowo zamknięta.

Po zabiciu każdego z Mistrzów Gildii, wszyscy członkowie drużyny mają szansę na otrzymanie skradzionej zbroi Słonecznych Włóczni. Każdy taki przedmiot możecie wymienić u Bahldasareha na lepszą wizualnie (ale nie funkcjonalnie) zbroję dla jednego z następujących bohaterów: Kossa, Dunkoro, Melonni, Akolitki Jin, Akolity Sousuke. Kiedy zbierzecie już cztery, a nie zależy wam na punktach, możecie wrócić do miasta, bo od tego momentu szansa na otrzymanie zbroi drastycznie maleje.

W trakcie tego wyzwania musicie być przygotowani na wszystko. Spotkacie się ze sporą ilością klątw, przypadłości, masowych obrażeń i wszystkiego, czego tygryski nie lubią. Warto zabrać ze sobą umiejętności przyśpieszające ruch, aby skrócić czas przemieszczania się pomiędzy celami.

W przeciwieństwie do pozostałych wyzwań, w tej misji z przeciwników wypada złoto i przedmioty.

Miasto

Kolekcjonerzy:

Bahldasareh (1 skradziona zbroja Słonecznych Włóczni; ulepszenie wyglądu zbroi dla Kossa, Dunkoro, Melonni, Akolitki Jin, Akolity Sousuke)

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Ralaja (kupiec)

Nauczyciele:

Wedende (umiejętności)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Kapitan Słonecznych Włóczni (rozpoczęcie wyzwania)

Radca Rahburt (rekordy)

Fahij Uśmiechnięty

Dimedeh, zarządca doków

Kournańskie dziecko

Kournański wieśniak