Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klify Dohjok, Świt Czempiona | Istan | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Kolekcjonerzy - Klify Dohjok, Świt Czempiona | Istan | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Klify Dohjok

Kolekcjonerzy:

Mau (3 skrzydła harpii skree) - 1

Uhisheh (1 pazur rinkhali) - 2

Yahya (3 miedziane szylingi) - 3

Zadania:

Vadben (4):

  1. Spaczony pomnik (poziom trudności: mistrzowski) - zadanie może być bardzo trudne dla niskopoziomowych postaci. Dlatego najlepiej najpierw odkryć Przystań Beknur, a następnie, ośmioosobową drużyną, wykonać je. Trzeba po prostu pokonać kilka fal coraz silniejszych łuskowców.

Behron (5):

  1. Akt wiary - najpierw musicie pogadać z Dalzem, a następnie zaprowadzić go do córki. Teraz panowie zaczną się kłócić, a ostatecznie pojedynkować. Możecie wspomóc któregoś, albo czekać na rozwój wypadków. Ważne jest, aby nie zabić Sahreh, gdyż zadanie nie zostanie zaliczone i trzeba będzie zaczynać od nowa.

Miresh:

  1. Gniew Kamiennej Twarzy - udajcie się na Rozlewiska Zehlon i tam zabijcie złych kultystów.

Świt Czempiona

Kolekcjonerzy:

Chef Volon (2 płatki ibogi)

Najemnicy (poziom 6):

Kihm (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Timera (awanturnica)

Abasi (myśliwy)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Kupekanu (kupiec)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Mofuun

Dajwa

Architekt

Bohanna, kierownik kamieniołomów

Mieszkaniec Istan

Małe dziecko

Słoneczna Włócznia

Obserwator

Zadania:

Mofuun:

  1. Sprawa uczonych - udajcie się do Klifów Dohjok, spotkajcie z Zeraiem Uczniem, zabijcie w sumie 12 pięknych ibog (wszystkie znajdziecie na trasie Świt Czempiona - Wykopaliska Jokanur). Gdy już to uczynicie, doprowadźcie Zeraia do bram Wykopalisk. Uwaga - poczekajcie z wejściem do nich, aż zadanie się uaktualni, bo inaczej będziecie go musieli prowadzić raz jeszcze.
  2. Sezon na młode skree - trzeba wybić 26 młodych skree. Mają drugi poziom, więc nie sprawią kłopotów. Haczyk tkwi w tym, że co jakiś czas będą się pojawiać po dwie matki, które mają poziom 11-12, więc mogą trochę nabruździć, jeśli nie będziecie uważni.

Dajwa:

  1. Nieoszlifowany diament - uroczy facet zrobił swojej dziewczynie placek. Niestety zabrała mu go jakaś harpia i zatruła się na śmierć. W placuszku był pierścionek, który wredne ptaszysko gdzieś schowało. Przeszukajcie pięć gniazd, a w ostatnim znajdziecie zgubę.

Bohanna, kierownik kamieniołomów:

  1. Rozterki w kamieniołomie - udajcie się we wskazane miejsce, pogadajcie z górnikiem, a potem osłońcie go, przed atakiem mandragor. Uważajcie, mogą go szybko zabić, dlatego wy powinniście unicestwić je jeszcze szybciej.
  2. Królowa kamieniołomu - wyjdźcie ze Świtu Czempiona, pogadajcie z oddziałem i idźcie do celu, najlepiej południową drogą. Na koniec zabijcie mandragory i po sprawie.