Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ruiny Sahlahji (miasto), Siarczane Pustkowia | Pustkowia | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Siarczane Pustkowia są jednym z miejsc, gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej) - Ruiny Sahlahji (miasto), Siarczane Pustkowia | Pustkowia | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Siarczane Pustkowia

Siarczane Pustkowia są jednym z miejsc, gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej). Tutaj owy skarb jest w punkcie oznaczonym (4). Taką skrzynię daną postacią można otworzyć jeden raz na 30 dni.

Kolekcjonerzy:

Kwesi (5 piaskowych magnetytów)

 

Zadania:

Hareh, żołnierz piechoty (3; Zanim się do niego udacie, warto najpierw pójść do świątyni wskrzeszenia w północno zachodni rogu krainy i wziąć stamtąd błogosławieństwo polowania na margonitów. Następnie udajcie się do (2) będąc pod postacią junundu. Zobaczycie nad sobą słup. Musicie go przewrócić. W tym celu zaatakujcie margonitów po drugiej stronie i naładujcie adrenalinę abyście mogli użyć Ataku Junundu. Zróbcie z niego użytek u podstawy wspomnianego słupa. Przewróci się, a wy uzyskacie dostęp do miejsca, gdzie znajduje się Hareh):

  1. Requiem dla mózgu - należy udać się we wskazane miejsce i znaleźć księgę, którą potem trzeba zanieść z powrotem do Hareha. To zadanie warto zrobić wraz ze "Świątynią monolitów", którą daje Oficer Lohru w Ruinach Sahlahji.
  2. Tworzenie armii - udajcie się we wskazane miejsce. Podchodźcie po kolei do każdego z pięciu grobów. Przy każdym z nich Hareh przystanie na chwilkę, po czym zaatakuje was grupa margonitów. Najlepiej walczcie pod postacią junundu. Jeśli boicie się, że Hareh może zginąć, to jest na to sposób. Niech jeden z graczy (może to być bohater), który może leczyć będzie pod postacią człowieka, a nie junundu. Wtedy możecie mieć pewność, że wszystko będzie ok.

Ruiny Sahlahji

Kolekcjonerzy:

Johe (1 resztka pradawnej zbroi; ulepszenie wyglądu zbroi dla Thalkory, Zheda Cieniste Kopyto, Mistrza Szeptów , Magrid Przebiegłej)

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Zenbu (kupiec)

Schowek:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Duch dynastii

Szukający Wyniesienia

Sahlahjar Umarły

Oficer Lohru

Zagubiona Dusza (rozpoczęcie wyzwania)

Fahrankelon (rekordy)

Zadania:

Sahlahjar Umarły:

  1. Umowa to umowa - po pierwsze, pamiętajcie, aby zaraz za drzwiami porozmawiać z Palawą Joko. Potem wystarczy podążać za strzałką. Zadanie należy do tych prostszych.

Oficer Lohru:

  1. Świątynia monolitów - Wystarczy udać się w wyznaczone miejsce i zadanie jest zaliczone.
  2. Demonstracja siły - gdy już pogadacie sobie z różnymi postaciami i traficie na Siarczane Pustkowia, udajcie się najpierw po błogosławieństwo polowania na margonitów, które znajdziecie w świątyni wskrzeszenia w północno zachodnim rogu krainy. Potem wystarczy udać się do świątyni, oczyścić ją, a ostatecznie dotknąć wszystkich kapliczek Abaddona. Z każdej wyjdzie ok. sześciu przeciwników. Nie stanowią żadnego problemu, jeśli nie zaczniecie dotykać wszystkich kapliczek na raz.