Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wzgórze Honur, Prześwietne Makunn, Amfiteatr Bokki | Vabbi poradnik Guild Wars: Nightfall

Czerwoną linią zaznaczyłem drogę do Księcia Bokki Wspaniałego - Wzgórze Honur, Prześwietne Makunn, Amfiteatr Bokki | Vabbi - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Prześwietne Makunn

Czerwoną linią zaznaczyłem drogę do Księcia Bokki Wspaniałego.

Kolekcjonerzy:

Kurmauzeh (5 geod) - 1

Nuwisha (5 skrzydeł harpii skree) - 2

 

Kupcy i handlarze:

Yilai (kupiec) - 6

Armurte (handlarz barwnikami) - 1

Zadania:

Goren (3):

  1. Rzeczy Gorena, część 1 - należy pomóc Gorenowi w znalezieniu broni dla niego. Wiąże się to ze zwiedzeniem sporej części krainy. Na szczęście można w jej trakcie zdobyć trochę punktów Słonecznych Włóczni oraz Niosącego Światło. Gdy skończycie zadanie, nie przenoście się do miasta, tylko udajcie się w południowo-zachodni róg tej krainy. Traficie tam do Targowiska Yahnur. Zawsze to kolejna osada na mapie.

Książe Bokka Wspaniały (4):

  1. Spalona ziemia (Goren musi być obecny w drużynie) - nic trudnego. Należy pokonać kilku margonitów, no i wszystko po drodze do celu. Najlepiej jest wyjść z Targowiska Yahnur.
  2. Dolina rozpadlin (Goren musi być obecny w drużynie) - dość proste zadanie. Trzeba pokonać trzy grupy margonitów. Zadanie najlepiej rozpocząć z Targowiska Yahnur.
  3. Absolutna Chała (Norgu musi być obecny w drużynie) - zadanie myk myk. Wystarczy przejść się niedaleko, posłuchać paplaniny szefa teatru i wrócić do księcia.
  4. Przedstawienie musi trwać (Norgu musi być obecny w drużynie) - trochę biegania, zwłaszcza w drugiej części zadania. Jeśli jesteście w stanie przebiec w wyznaczone miejsce, to w zupełności wystarczy. Po dotknięciu zwłok możecie się przenieść do miasta i stamtąd spokojnie ruszyć do Kierownika teatru Daudiego po nagrodę.

Kierownika teatru Daudi (5):

  1. Triumf Bokki - najpierw udajcie się do Wielkiego Dworu Sebelketha i wyjdźcie z niego wschodnim portalem. Niedaleko spotkacie Wspaniałego Olę, którego musicie przekonać do wystąpienia w sztuce. Nie musicie mu płacić, wystarczy, że trochę go podrażnicie. Do następnej części zadania ruszcie z Targowiska Yahnur. Musicie pokonać grupkę Kournańczyków, porozmawiać z Amandi i wrócić po nagrodę.

Norgu (3):

  1. Rola życia - przenieście się do Bazaru Kodash i stamtąd wyjdźcie do Doliny Yehtendi. Podążajcie za strzałką, po czym pomóżcie Norgu wybrać odpowiednie elementy sztuki. Ostatecznie odeskortujcie go we wskazane miejsce, eliminując po drodze wszelkich przeciwników.

Amfiteatr Bokki

Mały teren, w którym toczy się kilka zadań. Poza tym nie ma tu nic ciekawego.

Wzgórze Honur

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Jahnbur (kupiec)

Rahd (handlarz barwnikami)

Schowek:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Agent Xunlai Momo

Królewski minister skarbu Oloda

Korvus

Kenyatta

Vabbianin strażnik

Vabbianin dziecko

Vabbianin mieszczanin

Vabbianin górnik

 

Zadania:

Królewski minister skarbu Oloda:

  1. Ostrzeżenie dla Kehanni - najpierw przenieście się do Wielkiego Dworu Sebelketha. Wyjdźcie zachodnim wyjściem i pokonajcie grupkę margonitów. Potem wystarczy już tylko udać się po nagrodę.
  2. W obronie teatru (Goren musi być obecny w drużynie; poziom trudności: mistrzowski) - niełatwe, ale też nie za trudne zadanie. Trzeba obronić Bokkę przed czterema grupami margonitów nadchodzących w dwóch falach po dwie grupki w każdej. Po dotarciu we wskazane miejsce, dobrze jest wysłać jednego z ludzi do pobliskiej świątyni - w razie śmierci, zostaniecie wskrzeszeni w pobliżu księcia. Fale nadejdą od północy i południa, przy czym pierwsza pojawi się trochę szybciej. Brońcie się w obrębie pałacu, korzystając z pomocy strażników. Jak zawsze warto wziąć sporo czarów obszarowych.

Korvus:

  1. Zmierzch Norgu (Norgu musi być obecny w drużynie) - taaa, nie ma to jak samokrytyka. Udajcie się we wskazane miejsce (najlepiej z Sadu Tihark) i posłuchajcie sztuki Norgu. Potem trzeba się przejść do Amfiteatru Bokki żeby posłuchać ogłoszenia wyników.

Agent Xunlai Momo:

  1. Rzeczy Gorena, część 2 (Goren musi być obecny w drużynie) - należy udać się do Holu Dashy i stamtąd do Ukrytego Miasta Ahdashim. Zaraz za drzwiami zobaczycie błyszczący kamień Gorena, który musicie podnieść. Pojawi się mały smoczek, Błyszczuś, którego musicie trochę poturbować, a potem z nim porozmawiać. I po sprawie, czas na odbiór nagrody.