Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nadbrzeże przy konsulacie - miasto i misja, Konsulat | Istan poradnik Guild Wars: Nightfall

Konsulat

Zadania:

Mędrzec Suhl:

  1. Do Vabbi! - należy udać się do Centrum Dowodzenia, a po rozmowie z Dunkoro na Urwiska Jahai i tam zrobić mały zwiad wraz z Nerashi. Na sam koniec trzeba będzie wybić mały oddział Kournańczyków. Nic trudnego.

Nadbrzeże przy konsulacie

Najemnicy (poziom 17):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Rzemieślnicy:

Votundo (zbroje, poziom 5)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Dinja

Kohjo

Lahna

Mhenlo

Marszałek Mehdara (rozpoczęcie misji)

Yamamank

Zadania:

Dinja:

  1. W pogoni za Zenmai - należy udać się do Centrum Kaineng w Kintaju, a następnie wyjść na Trasę Bukdek, tam spotkać się z Zenmai, po czym udać się z nią do Podmiasta, by uniemożliwić członkom Am Fah odprawienie kolejnego rytuału. W samym Podmieście należy kierować się prosto na południe, ani razu nie schodząc na niższy poziom. Zenmai nie może zginąć. Zadanie musi zostać wykonane za jednym zamachem, albo trzeba będzie je powtarzać.
  2. Wszyscy za jednego, jeden za sprawiedliwość - udajcie się do Lwich Wrót w Tyrii. Zostaniecie następnie przeniesieni na Bagna Krwawego Kamienia, gdzie musicie dojść do wyznaczonego miejsca zabijając wszystkich wrogów po drodze. Olias nie może zginąć. To zadanie jest znacznie krótsze i prostsze niż powyższe.

Nadbrzeże przy konsulacie (misja)

Zadania do wykonania: należy przebić się do końca misji (4) - Nadbrzeże przy konsulacie - miasto i misja, Konsulat | Istan - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Zadania do wykonania: należy przebić się do końca misji (4).

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie pokonać trzy grupy znajdujące się w (1). Wystarczy zniszczyć dwie aby zdobyć ekspercką.

Dunkoro musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.

Misja jest dość prosta i mało finezyjna, trzeba tylko pamiętać o paru rzeczach. Po pierwsze co jakiś czas natraficie na schody, na których szczycie stać będzie grupka łuczników. Potrafią w mgnieniu oka zabić prawie każdą postać, dlatego dobrze się przed tym zabezpieczyć. Jednym ze sposobów jest Ochronny Duch mnicha. Wirująca Obrona łowcy świetnie nadaje się do blokowania ich strzał. Z kolei wojownik może wziąć ze sobą "Tarcze w gorę!", aby zwiększyć obronę drużyny przed pociskami. Oczywiście minion master (nekromanta nastawiony na tworzenie ożywieńców) świetnie sprawdzi się w tworzeniu mięsa armatniego. Z drugiej strony jeden z sojuszników wskrzesza umarlaków, ale zwłok i tak jest pod dostatkiem.

W punkcie (2) znajdziecie bossa derwisza. Warto wziąć umiejętności ściągające zaklęcia, gdyż możecie mieć spore problemy z jego zabiciem, tym bardziej, że jego obstawa też mocno bije. Kolejne niebezpieczne miejsce znajduje się w (3). Czai się tam boss elementalisty, który zadaje ogromne obrażenia obszarowe. Naprawdę warto wziąć ze sobą coś do przerywania czarów. Ponadto pamiętajcie, aby nie stać w grupie. Gdy pokonacie grupę za schodami znajdującymi się za owym bossem, pamiętajcie, aby najpierw skręcić w prawo i pokonać ostatnią bonusową grupę, a dopiero potem udać się do (4).