Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sad Tichark (misja) | Vabbi | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Zadania do wykonania: musicie wziąć udział w zabawie, a następnie uzyskać audiencję u trzech książąt - Sad Tichark (misja) | Vabbi | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Zadania do wykonania: musicie wziąć udział w zabawie, a następnie uzyskać audiencję u trzech książąt.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie wziąć udział w 5 zabawach. Wystarczą 3, aby otrzymać ekspercką.

Witam w misji, którą musicie zrobić samodzielnie. Nie jest specjalnie trudna, ale trzeba uważać w paru momentach. Poza tym wiele osób ma problem z otrzymaniem nagrody mistrzowskiej, ale o tym za chwilkę. Po pierwsze weźcie ze sobą jakąś umiejętność, która umożliwi wam leczenie samego siebie. Da się obyć bez niej, ale jest to bardzo trudne. Poza tym skupcie się raczej na ilości obrażeń, a nie na obszarze, na jakim są zadawane.

Po rozpoczęciu misji podążajcie tak, jak na mapce. W (1) spotkacie chłopca i dziewczynkę. Porozmawiajcie najpierw z Miną, a następnie z Dende, po czym zatańczcie w ich pobliżu (komenda /dance). Pierwsze zadanie macie za sobą. Idźcie dalej do (2). Tam spotkacie Zilo, który wyzywa was na pojedynek mocnej głowy. Musicie porozmawiać z 12 vabbiańskimi wielmożami zanim pasek po lewej dobiegnie do zera. Nic w tym trudnego. Swoje cele znajdziecie zaraz obok. Z kolei w (3) musicie odtworzyć pojedynek z Palawą Joko. Niestety aktor, który go odgrywa też się upił, więc trzeba go mocno poturbować. Na szczęście nie jest zbyt wymagającym nekromantą, więc to zadanie również do trudnych nie należy. Najwięcej problemów będą mieli tutaj mnisi, którzy powinni, na czas tej misji, zainwestować w modlitwy ofensywne, albo, przykładowo, w magię powietrza.

W punkcie (4) spotkacie Jejumbe, która oferuje wam starożytną wazę, dzięki której będziecie mogli porozmawiać z księciem Bokką Wspaniałym. Najprostszy i najtańszy sposób na jej zdobycie, to wybranie opcji dialogowej wspominającej coś niecoś o trupach i zabicie Jejumbe. Nie ma to żadnych negatywnych konsekwencji. Ona sama ma 10 poziom, więc nie stanowi żadnego wyzwania.

Czas na hardziora. W (5) spotkacie mima, który wyzywa was na pojedynek. Polega on na tym, że Lumo pokazuje jakąś emotkę, przykładowo tańczy, a wy musicie wpisać tą samą komendę. Problem polega na tym, że musicie ją rozpoznać tylko po jego ruchach. Po powtórzeniu dziesięciu zadanie jest zaliczone. Jeśli przez kilka sekund nie wpiszecie poprawnej komendy, mim stwierdzi, że macie grację pawiana i całą zabawę trzeba będzie zaczynać od początku. A oto lista najczęściej używanych emotek:

/dance - tańczy jak łowca, mężczyzna

/guitar, /flute, /drums, violin - udaje, że gra na gitarze, flecie (przeskakuje z nogi na nogę), perkusji lub skrzypcach

/roar - wyrzuca do góry jedną rękę

/cheer - wyrzuca do góry obie ręce

/scratch - drapie się, jakby go coś swędziało

/breath - zgina się w pół, jakby mu zabrakło powietrza

/wave - macha jedną ręką

/point - wystawia jedną rękę wskazując na coś

/beg - pada na kolana i błaga was o coś, jakby się modlił

/laugh - jedną ręką łapie się za brzuch i poklepuje drugą po nodze, trzęsie się ze śmiechu

/flex - napina muskuły w dość klasyczny sposób

/shoo - wykonuje gest obiema dłońmi, jakby was przepędzał od siebie

/boo - lekko przykuca, po czym zakrywa oczy i gwałtownie je odsłania, jakby chciał was przestraszyć

/taunt - przykłada dłonie do uszu i macha głową na boki, jakby was przedrzeźniał

Gdy już pokonacie mima, czas na spotkanie z książętami (6). Podążajcie od prawej do lewej. Zanim porozmawiacie z Bokką Wspaniałym musicie dać jego ministrowi skarbu wspomnianą wazę. Aby porozmawiać z Ahmturem musicie pokonać pijaka albo Palawę Joko. Z kolei Mehtu udzieli wam audiencji, jeśli pokonacie mima lub nauczycie dzieci tańczyć.

Po rozmowie z wszystkimi trzema książętami zobaczycie filmik, po czym będziecie musieli pokonać 4 grupki po dwie harpie. Na szczęście towarzyszyć wam będzie czterech gwardzistów (każdy jest wojownikiem), więc jeśli się głupio nie władujecie w zbyt dużo harpii na raz i nie zapomnicie się leczyć, to nie powinno być problemów. Gdy ostatni harpia zginie, misja zostanie zaliczona.