Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bastion Dzagonur (miasto), Ostępy Bahzda | Vabbi | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Kolekcjonerzy - Bastion Dzagonur (miasto), Ostępy Bahzda | Vabbi | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Ostępy Bahzda

Kolekcjonerzy:

Behruseh (2 gigantyczne żuchwy treserów byków) - 1

Hermehinu (5 rogów minotaura) - 2

Endah (5 skrzydeł harpii skree) - 3

 

Rzemieślnicy:

Asiri (uzbrojenie) - 4

Larmor (uzbrojenie) - 4

Zadania:

Książe Ahmtur Potężny:

  1. Odstrzał - należy zabić dwóch bossów harpii (obaj są patronami). Po zabiciu każdego z nich pojawi się grupka harpii. Wszystkie one zaczną uciekać w kierunku pobliskiego wyjścia do Prześwietnego Makunn. Nie musicie z nimi walczyć. Potem wystarczy wrócić po nagrodę.
  2. Strażnik-ratownik - dość długie i nie najprostsze zadanie. Czeka was sporo walk z heketami, które występują w całkiem sporych oddziałach. Do tego w pobliżu pałętają się żywiołaki, ale przynajmniej można nabić trochę punktów Niosącego Światłość.

Bastion Dzagonur (miasto)

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Rzemieślnicy:

Wisseh (uzbrojenie)

Kupcy i handlarze:

Dazah (kupiec)

Naksem (handlarz materiałami)

Perash (handlarz rzadkimi materiałami)

Schowek:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Siktur

Porucznik Murunda (rozpoczęcie misji)

Dowódca Tahmod

Vabbianin strażnik

Vabbianin szlachcic

Zadania:

Dowódca Tahmod:

  1. Tylko dla twoich uszu - należy udać się w dwa miejsca. W obu przypadkach musicie podsłuchać rozmowę dwóch heketów. Nie należy ich atakować, a jedynie stać w pewnej odległości i czekać, aż zaktualizują się cele zadania.
  2. Przechwycenie - teraz musicie przechwycić transport zaopatrzenia. W tym celu trzeba zabić kilkunastu Kournańczyków. Nic specjalnie trudnego.

Porucznik Murunda:

  1. Poszukiwania ocalałych - sporo margonitów po drodze, ale nie powinni stanowić problemu, jeśli będziecie uważać i wyciągać ich po kolei. Musicie uwolnić trzy grupki ludzi, a następnie podprowadzić ich w pobliże bram Bazaru Kodash. Nie przejdźcie tylko przez nie, zanim zadanie się zaktualizuje.
  2. Dźwięk starożytnych rogów - trochę biegania, mało walki. Zadanie dla wytrwałych maratończyków.
  3. Zniszczyć harpie - należy zniszczyć cztery grupy harpii składające się z kilku dorosłych i kilku młodych. Proste i szybkie zadanie.
  4. Odzyskanie świątyni - zadanie proste, niczym konstrukcja cepa. Musicie zabić siedem grupek margonitów.
  5. Wymarcie (musicie najpierw zrobić zadanie "Strażnik-ratownik" od Księcia Ahmtura Potężnego z Ostępów Bahzda) - trzeba zabić 7 grup heketów, z czego ostatnia jest z bossem nekromantą. Nic z czym nie moglibyście sobie poradzić.