Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Osada Yohlon, Okręg Arkjok | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Okręg Arkjok jest jednym z miejsc, gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej) - Osada Yohlon, Okręg Arkjok | Kourna | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Okręg Arkjok

Okręg Arkjok jest jednym z miejsc, gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej). Tutaj owy skarb jest w punkcie oznaczonym (2). Taką skrzynię daną postacią można otworzyć jeden raz na 30 dni

Kupcy i handlarze:

Jurani (kupiec) - 2

Sulumba (handlarz materiałami) - 1

Odahn (handlarz barwnikami) - 1

 

Zadania:

Mędrzec Ismai (1):

  1. Pociąg do zaciągu (dopiero po wykonaniu misji na Cmentarzu Venta) - zanim otrzymacie to zadanie musicie chwilę postać przy Ismaiu i posłuchać, jak rozmawia z dwoma wieśniakami. Samo zadanie polega na wybiciu sześciu grup robali w ciągu pięciu minut. Wszystkie będą nadchodzić z pobliskiego przejścia do Urwiska Jahai. Nie powinno sprawić to wam żadnego problemu.

Osada Yohlon

Kolekcjonerzy:

Apida (1 kawałek tkanki smoczego jaszczura)

Yajide (3 korzenie mandragory)

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Ahleri (kupiec)

Pohgri (handlarz barwnikami)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Zielarz Makala

Kournańskie dziecko

Kournański szlachcic

Kournański wieśniak

Słoneczna Włócznia Modiki

Zudash Dejarin

Zadania:

Słoneczna Włócznia Modiki:

  1. Ścigani! - musicie znaleźć nowe schronienie dla Słonecznych Włóczni. Wystarczy podążać za strzałką, nie można się zgubić.

Zudash Dejarin:

  1. Posiadłość Dejarinów - zadanie składające się z czterech innych: "Planowanie posiadłości", "Składanie oferty", "Młoda dama znika" oraz "Więzy rodzinne". Pierwsze otrzymacie od Kahana w Przejściu Pogahn, a pozostałe znajdziecie po drodze.

Więzy rodzinne - wyjdźcie z Osady Yohlon do Okręgu Arkjok i tam porozmawiajcie z siostrą Kossa. Potem wystarczy wrócić do Zudasha Dejarina.