Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szczelina Moddok (misja) | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Zadania do wykonania: należy zabić Generała Bayela oraz Głód - Szczelina Moddok (misja) | Kourna | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Zadania do wykonania: należy zabić Generała Bayela oraz Głód.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie posłuchać czterech wskazówek Dunkoro. Wykonanie trzech zaleceń wystarczy do otrzymania nagrody eksperckiej.

Dunkoro musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.

Misja ta nie jest trudna, jednak wiele drużyn ma kłopot ze zdobyciem nagrody mistrzowskiej. W tym celu ważnym jest, aby wziąć ze sobą przynajmniej dwie umiejętności zmniejszające prędkość poruszania u przeciwników (Przygwożdżenie (Ło), Podcięcie Ścięgien (W), Przenikliwy Chłód (E) itp.). Te, które przyśpieszą waszą prędkość również są mile widziane. Poza tym nie potrzeba jakiś specjalnych przygotowań. Standardowa, wyważona drużyna z 2-3 postaciami wspierającymi da sobie radę bez problemu.

Zaczynamy. Zaraz na początku w (1) spotkacie dowódcę korsarzy. Dunkoro ostrzeże was, że ten gościu wydaje mu się podejrzany, i że lepiej go nie słuchać. Bez względu na to, co zrobicie, ta rada nie liczy się jeszcze do bonusu. Ja jednak polecam wam posłuchać towarzysza- oszczędzi to wam nieprzyjemnej zasadzki. Niedługo potem znajdziecie się w sporej grocie wypełnionej mandragorami. Wybijajcie je powoli, gdyż zbyt duża ich liczba może być trudna do pokonania. Kierujcie się do punktu (2). Gdy się tam znajdziecie, wejdźcie na piaszczysty teren, który wiedzie do góry. W końcu Dunkoro powie wam, że nie podoba mu się ta droga, i że lepiej zawrócić. Cofnijcie się z powrotem do groty, zabijcie resztę mandragor i udajcie się do (3), w pobliże kaplicy wskrzeszenia.

Gdy się tam znajdziecie, Dunkoro znów was ostrzeże, tym razem o śladach patrolu. Cofnijcie się pod wodospad (4) i poczekajcie tam, aż patrol korsarzy odejdzie na wschód. Możecie kontynuować drogę pod górę. Po wybiciu paru robali, w pobliżu (5), otrzymacie kolejne ostrzeżenie, tym razem o obozie korsarzy. Trzymajcie się wschodniej ściany i po sprawie. Niedługo potem zobaczycie w oddali dwóch korsarskich zwiadowców (6). To jest właśnie ten trudny moment, trzeba ich zatrzymać, zanim zawiadomią swoje obozy. Ponieważ najpierw stoją blisko siebie najłatwiej jest zaznaczyć tego po lewej i użyć Przenikliwego Chłodu. Cała drużyna powinna skupić się na dobiciu tego korsarza, a jedna osoba musi nałożyć kolejne spowolnienie, na drugiego, zanim skończy się powyższa klątwa (Przygwożdżenie jest do tego idealne). Jeśli wam się to uda, unikniecie walki z grupami korsarzy. Uwaga - nie wolno wam się zastanawiać kogo zaatakować, jeśli Dunkoro was już ostrzeże. Zaraz potem zwiadowcy zaczną uciekać i najprawdopodobniej ich nie złapiecie. Najlepiej ruszcie na nich tak szybko, jak ich tylko zobaczycie.

Teraz wystarczy już tylko podążać wskazaną ścieżką, aż do momentu włączenia się filmiku. Po nim zobaczycie przed sobą wiadukt z ok. 10 łucznikami, a za nim Generała Bayela oraz Głód. Ponieważ wspomniani łucznicy mogą się bardzo naprzykrzyć, a ciężko jest ich ustrzelić, najlepiej stańcie pod owym wiaduktem, wtedy nie będą w stanie w was trafić. W pierwszej kolejności pozbądźcie się Bayela, natomiast Głód zostawcie sobie na koniec. Gdy ci dwaj będą martwi, misja zostanie zaliczona.