Rozlewiska Zehlon, Astralarium | Istan | Guild Wars Nightfall

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Kolekcjonerzy - Rozlewiska Zehlon, Astralarium | Istan | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Rozlewiska Zehlon

Kolekcjonerzy:

Zukesza (1 korzeń mandragory) - 1

Rzemieślnicy:

Fahri (uzbrojenie) - 4

Kupcy i handlarze:

Lobutu (kupiec) - 4

Zadania:

Hatuk (2):

  1. Rytuał inicjacji - trzeba podeptać ognisty kwiatek. Róbcie to, jak zieloni nie będą patrzeć.

Rybak Lendu (3):

  1. Gruba ryba (poziom trudności: mistrzowski) - należy zabić jednego bossa łowcy (19 poziom). Jeśli tylko uda wam się zabić wrogów czających się w pobliżu przed dobraniem się do jego skóry, nie powinno być problemu.

Tahon (3):

  1. Rozkazy Kamiennej Twarzy - spotkajcie się z Mireshem na Klifach Dohjok, a następnie wywalczcie sobie drogę do gniazda harpii i zdobądźcie ich jajo. Towarzysz musi przeżyć.

Belin, członek starszyzny (4):

  1. Głosy wśród nocy (poziom trudności: mistrzowski) - trzeba zabić mesmera (24 poziom). Nie jest jakiś bardzo trudny, ale efekt w pobliżu uniemożliwia użycie pieśni i okrzyków, dlatego patroni mogą mieć problem. Niestety zły mim nie jest bossem, więc nie można złapać jego elitarnej umiejętności.

Kohanu (6):

  1. Pokojowe rozwiązanie - udaj się we wskazane miejsce i przekonaj kupca o słuszności obniżenia cen jego towarów.

Sinni (5):

  1. Los ojca - należy udać się we wskazane miejsce, oczyścić teren, otworzyć skrzynię, pokonać ducha i wrócić. Proste, prawda?

Porucznik Murunda (7):

  1. Łuskowce i magiczny cyrkiel - złe łuskowce ukradły magiczny cyrkiel. Trzeba zabić kilka, aby go odebrać.

Dungurd (4):

  1. Przebudzenie Moa'vu'Kaala (wymaga ukończenia "Głosy wśród nocy") - należy udać się na Wyspy Issnur i tam pokonać Moa'vu'Kaala.

Ashigun (6):

  1. Nie ośmielisz się! (trzeba mieć wykonane zadanie "Pałac Cyklonu" z Przystani Beknur) - wszystkie miejsca, które trzeba odwiedzić znajdują się na Rafie Mehtani. Na mapce do rozdziału o tej krainie zaznaczyłem trasę, którą trzeba przejść. Na sam koniec należy uklęknąć (komenda/kneel), po czym wrócić do Ashiguna. Zadanie wyłącznie dla spacerowiczów z poczuciem humoru.

Astralarium

Kolekcjonerzy:

Chef Panjoh (2 płetwy łuskowca)

Dzajo (3 zęby łuskowca)

Najemnicy (poziom 6):

Kihm (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Timera (awanturnica)

Abasi (myśliwy)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Arissi (Kupiec)

Nela (handlarz runami)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Emisariusz Dajmir

Kihawa

Uczony Chago

Uczony Kayanu

Obserwator

Niebiański Uczony

Zadania:

Emisariusz Dajmir:

  1. Znaki i omeny (Koss musi być w drużynie) - udajcie się na spotkanie z Melonni. W tym celu wyjdźcie z Astralarium, skierujcie się na południe, a potem prosto do celu. Po spotkaniu podążajcie dalej, tak jak pokazuje strzałka. Pamiętajcie, że w czasie wykonywania nie powinniście się nigdzie przenosić, bo będziecie musieli zaczynać od początku.

Kihawa:

  1. Sekta Kamiennej Twarzy - udajcie się we wskazane miejsce, a następnie wykonajcie dwa zlecenia, aby udowodnić swoją wartość. Najpierw musicie pokonać grupkę korsarzy, a następnie łuskowców.

Uczony Chago:

  1. Zdumiewająca zaraza - trzeba udać się do Fahranur, pierwszego miasta i tam przetrzasnąć kilka kupek kości, otworzyć stare skrzynie, a nawet zajrzeć pod podłogę.
  2. Niepokojąca teoria - zadanie dość banalne. Udajcie się do Fahranur, pierwszego miasta i zabijcie tam 10 dowolnych robali, aby zebrać tyleż zarodników skarabeusza.
  3. Opóźniona dostawa - trzeba spotkać się z Rolnikiem Fonengiem na Wyspach Issnur. Gdy się do niego zbliżycie, zaatakuje was grupka korsarzy - nie stanowią żadnego problemu.
  4. Skradziony zarodnik - musicie znaleźć i złapać Adine, Paldinama i Nehduvada. Jeśli wyjdziecie z Astralarium, kierujcie się na południe. Powinniście niedługo zobaczyć pierwszą dwójkę. Ostatnie dziecko jest w pobliżu ruin niedaleko przejścia do Klifów Dohjok.
  5. Tajemnicza wiadomość - kolejne zadanie z serii pobiegaj sobie trochę.
Podobało się?

0

Guild Wars: Nightfall

27 października 2006

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2007-08-29
16:59

zoldir Chorąży

😃

UDAŁO ŚIĘ!!!!Z Hero i Hench udało się zrobić bez blokowania.Wystarczy przycisnąć Shira i wtedy nie ma szans.Ta taktyka działała bo Shiro się zablokował i miał głęboką ranę.

Komentarz: zoldir
2007-08-30
16:06

Matt Legend

Matt
😃

Oh lol, meczyles go przez poltora miesiaca? :D

Komentarz: Matt
2007-09-10
15:53

zoldir Chorąży

😃

Tyle wbijałem levele herosów.Tego debila klepałem tydzień i w niedzielę się udało.

Komentarz: zoldir
2007-09-11
09:39

yasiu Legend

yasiu

no to gratulacje :) mi sie udalo za pierwszym podejsciem, ale zanim dolaczylem do timu z ktorym zrobilem ta misje, chlopaki sie chyba z 2 godziny meczyli :)

niemniej winszuje samozaparcia :)

a co do pytania, czy nada sie taki sklad a nie inny - nie pytaj, po prostu sprawdz... nie uda sie, zmien cos, na tym zabawa polega :)

Komentarz: yasiu
2007-09-23
11:49

zoldir Chorąży

👍

Wielkie dzięki yasiu:).A mój skład to był Zhed,Dunkoro,Melloni ze skillami Gehraza+ten elit co daje głęboką ranę na wroga gdy ma poniżej 50%hp,Mhenlo,Khim,Cynn,Eve i ja derwisz z AoB i Eternal Aura.

Komentarz: zoldir

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl