Rozlewiska Zehlon, Astralarium | Istan | Guild Wars Nightfall
Aktualizacja:

Rozlewiska Zehlon
Kolekcjonerzy:
Zukesza (1 korzeń mandragory) - 1
Rzemieślnicy:
Fahri (uzbrojenie) - 4
Kupcy i handlarze:
Lobutu (kupiec) - 4
Zadania:
Hatuk (2):
- Rytuał inicjacji - trzeba podeptać ognisty kwiatek. Róbcie to, jak zieloni nie będą patrzeć.
Rybak Lendu (3):
- Gruba ryba (poziom trudności: mistrzowski) - należy zabić jednego bossa łowcy (19 poziom). Jeśli tylko uda wam się zabić wrogów czających się w pobliżu przed dobraniem się do jego skóry, nie powinno być problemu.
Tahon (3):
- Rozkazy Kamiennej Twarzy - spotkajcie się z Mireshem na Klifach Dohjok, a następnie wywalczcie sobie drogę do gniazda harpii i zdobądźcie ich jajo. Towarzysz musi przeżyć.
Belin, członek starszyzny (4):
- Głosy wśród nocy (poziom trudności: mistrzowski) - trzeba zabić mesmera (24 poziom). Nie jest jakiś bardzo trudny, ale efekt w pobliżu uniemożliwia użycie pieśni i okrzyków, dlatego patroni mogą mieć problem. Niestety zły mim nie jest bossem, więc nie można złapać jego elitarnej umiejętności.
Kohanu (6):
- Pokojowe rozwiązanie - udaj się we wskazane miejsce i przekonaj kupca o słuszności obniżenia cen jego towarów.
Sinni (5):
- Los ojca - należy udać się we wskazane miejsce, oczyścić teren, otworzyć skrzynię, pokonać ducha i wrócić. Proste, prawda?
Porucznik Murunda (7):
- Łuskowce i magiczny cyrkiel - złe łuskowce ukradły magiczny cyrkiel. Trzeba zabić kilka, aby go odebrać.
Dungurd (4):
- Przebudzenie Moa'vu'Kaala (wymaga ukończenia "Głosy wśród nocy") - należy udać się na Wyspy Issnur i tam pokonać Moa'vu'Kaala.
Ashigun (6):
- Nie ośmielisz się! (trzeba mieć wykonane zadanie "Pałac Cyklonu" z Przystani Beknur) - wszystkie miejsca, które trzeba odwiedzić znajdują się na Rafie Mehtani. Na mapce do rozdziału o tej krainie zaznaczyłem trasę, którą trzeba przejść. Na sam koniec należy uklęknąć (komenda/kneel), po czym wrócić do Ashiguna. Zadanie wyłącznie dla spacerowiczów z poczuciem humoru.
Astralarium
Kolekcjonerzy:
Chef Panjoh (2 płetwy łuskowca)
Dzajo (3 zęby łuskowca)
Najemnicy (poziom 6):
Kihm (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Timera (awanturnica)
Abasi (myśliwy)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Arissi (Kupiec)
Nela (handlarz runami)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Emisariusz Dajmir
Kihawa
Uczony Chago
Uczony Kayanu
Obserwator
Niebiański Uczony
Zadania:
Emisariusz Dajmir:
- Znaki i omeny (Koss musi być w drużynie) - udajcie się na spotkanie z Melonni. W tym celu wyjdźcie z Astralarium, skierujcie się na południe, a potem prosto do celu. Po spotkaniu podążajcie dalej, tak jak pokazuje strzałka. Pamiętajcie, że w czasie wykonywania nie powinniście się nigdzie przenosić, bo będziecie musieli zaczynać od początku.
Kihawa:
- Sekta Kamiennej Twarzy - udajcie się we wskazane miejsce, a następnie wykonajcie dwa zlecenia, aby udowodnić swoją wartość. Najpierw musicie pokonać grupkę korsarzy, a następnie łuskowców.
Uczony Chago:
- Zdumiewająca zaraza - trzeba udać się do Fahranur, pierwszego miasta i tam przetrzasnąć kilka kupek kości, otworzyć stare skrzynie, a nawet zajrzeć pod podłogę.
- Niepokojąca teoria - zadanie dość banalne. Udajcie się do Fahranur, pierwszego miasta i zabijcie tam 10 dowolnych robali, aby zebrać tyleż zarodników skarabeusza.
- Opóźniona dostawa - trzeba spotkać się z Rolnikiem Fonengiem na Wyspach Issnur. Gdy się do niego zbliżycie, zaatakuje was grupka korsarzy - nie stanowią żadnego problemu.
- Skradziony zarodnik - musicie znaleźć i złapać Adine, Paldinama i Nehduvada. Jeśli wyjdziecie z Astralarium, kierujcie się na południe. Powinniście niedługo zobaczyć pierwszą dwójkę. Ostatnie dziecko jest w pobliżu ruin niedaleko przejścia do Klifów Dohjok.
- Tajemnicza wiadomość - kolejne zadanie z serii pobiegaj sobie trochę.
0
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
- Istan
- Wyspa Shehkah, Wioska Chahbek - miasto i misja | Istan | Guild Wars Nightfall
- Kamadan, Klejnot Istanu; Pola Churrhir; Doki Słońca | Istan
- Równina Jarin, Twierdza Słonecznych Włóczni | Istan | Guild Wars Nightfall
- Klify Dohjok, Świt Czempiona | Istan | Guild Wars Nightfall
- Rozlewiska Zehlon, Astralarium | Istan | Guild Wars Nightfall
- Wykopaliska Jokanur (misja) | Istan | Guild Wars Nightfall
- Wykopaliska Jokanur (miasto), Fahranur, Pierwsze Miasto | Istan
- Wyspy Issnur, Przystań Beknur | Istan | Guild Wars Nightfall
- Rafa Mehtani, Osada Kodlonu | Istan | Guild Wars Nightfall
- Czarny Przypływ (misja) | Istan | Guild Wars Nightfall
- Czarny Przypływ (miasto), Moczary Lahtenda | Istan | Guild Wars Nightfall
- Nadbrzeże przy konsulacie - miasto i misja, Konsulat | Istan
- Istan
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zoldir Chorąży
UDAŁO ŚIĘ!!!!Z Hero i Hench udało się zrobić bez blokowania.Wystarczy przycisnąć Shira i wtedy nie ma szans.Ta taktyka działała bo Shiro się zablokował i miał głęboką ranę.
zoldir Chorąży
Tyle wbijałem levele herosów.Tego debila klepałem tydzień i w niedzielę się udało.
yasiu Legend

no to gratulacje :) mi sie udalo za pierwszym podejsciem, ale zanim dolaczylem do timu z ktorym zrobilem ta misje, chlopaki sie chyba z 2 godziny meczyli :)
niemniej winszuje samozaparcia :)
a co do pytania, czy nada sie taki sklad a nie inny - nie pytaj, po prostu sprawdz... nie uda sie, zmien cos, na tym zabawa polega :)
zoldir Chorąży
Wielkie dzięki yasiu:).A mój skład to był Zhed,Dunkoro,Melloni ze skillami Gehraza+ten elit co daje głęboką ranę na wroga gdy ma poniżej 50%hp,Mhenlo,Khim,Cynn,Eve i ja derwisz z AoB i Eternal Aura.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.