Ruiny Sahlahji (wyzwanie) | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
Aktualizacja:

Jest to jedno z trzech wyzwań w Nightfallu. Dzięki każdemu z nich można zdobyć pewne przedmioty (w tym wypadku resztki pradawnej zbroi), które pozwolą wam zmienić wygląd zbroi noszonych przez waszych bohaterów. Ponadto za każdą z tych misji otrzymacie trochę złota i doświadczenia w zależności od ilości punktów, które w ich trakcie zdobędziecie.
W tej misji spotkacie cztery rodzaje wrogów: 8 poziomowe infestacje (1 punkt), 18 poziomowe większe infestacje (3 punkty), 20 poziomowe szalone duchy (4 punkty) oraz 5 poziomowe zagubione dusze (8 punktów). Pierwsze służą tylko do nabijania punktów. Zabicie drugich daje wam na kilka chwil zaklęcie, dzięki któremu możecie zranić szalone duchy i stajecie się odporniejsi na ich ataki. Z nich właśnie wypadają (prosto do plecaka) resztki pradawnej zbroi. Bazowo są niewrażliwe na wasze ataki i do tego co kilka sekund używają umiejętności, która zabiera wam 700 życia. Jeśli jednak zabijecie większą infestacje, strata zmniejszy się do 175. Z kolei zagubione dusze dają jedynie resztki pradawnej zbroi. Rozpoczynacie (samotnie!) w (1), za każde 15 zdobytych punktów odblokowują się jedne z pobliskich drzwi (2, 3, 4, 5).
Infestacje giną od jednego Oblężenia Junundu. Ich większe odpowiedniki od tego samego plus Uderzenie Junundu oraz zwykły atak. Do tego bardzo szybko się regenerują. Ja stosowałem następującą taktykę: gdy nie było w pobliżu szalonych duchów niszczyłem infestacje. Jak tyko jakaś czerwona kropka zaczęła się ruszać na radarze, podbiegałem do najbliższej większej infestacji, zapuszczałem wspomnianego kombosa, po czym atakowałem ducha. Gdy tylko naładował się Atak Junundu, używałem go, po czym korzystałem z Ugryzienia Junundu, dzięki czemu byłem 500 życia do przodu. Do ucieczek stosowałem, oczywiście, Tunel Junundu, a gdy nie było w zasięgu wroga, leczyłem się Lamentem Junundu.
0
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
- Pustkowia
- Bramy Pustkowi (misja) | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Ruiny Sahlahji (miasto), Siarczane Pustkowia | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Ruiny Sahlahji (wyzwanie) | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Bazaltowa Grota, Posiadłość Joko | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Kościany Pałac, Alkali Pan | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Legowisko Zapomnianych, Rozbity Jar, Zatrute Skały | Pustkowia
- Ruiny Morah (miasto), Kryształowe Wzniesienie | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Ruiny Morah (misja) | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Paszcza Udręki, Pęknięte Serce | Pustkowia | Guild Wars Nightfall
- Pustkowia
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zoldir Chorąży
UDAŁO ŚIĘ!!!!Z Hero i Hench udało się zrobić bez blokowania.Wystarczy przycisnąć Shira i wtedy nie ma szans.Ta taktyka działała bo Shiro się zablokował i miał głęboką ranę.
zoldir Chorąży
Tyle wbijałem levele herosów.Tego debila klepałem tydzień i w niedzielę się udało.
yasiu Legend

no to gratulacje :) mi sie udalo za pierwszym podejsciem, ale zanim dolaczylem do timu z ktorym zrobilem ta misje, chlopaki sie chyba z 2 godziny meczyli :)
niemniej winszuje samozaparcia :)
a co do pytania, czy nada sie taki sklad a nie inny - nie pytaj, po prostu sprawdz... nie uda sie, zmien cos, na tym zabawa polega :)
zoldir Chorąży
Wielkie dzięki yasiu:).A mój skład to był Zhed,Dunkoro,Melloni ze skillami Gehraza+ten elit co daje głęboką ranę na wroga gdy ma poniżej 50%hp,Mhenlo,Khim,Cynn,Eve i ja derwisz z AoB i Eternal Aura.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.