Guild Wars Nightfall: Cmentarz Venta (misja)
Aktualizacja:

Zadania do wykonania: należy dojść do Magrid (ludzik na mapie) nie będąc zauważonym przez załogę twierdzy (czerwona brama na środku mapy).
Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie zabić załogi wszystkich dwunastu posterunków obserwacyjnych (flagi na mapie). Wystarczy zneutralizować osiem z nich, aby zdobyć ekspercką.
Koss musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.
Na samym początku misji otrzymacie możliwość wzięcia od Rojisa specjalnej umiejętności, która pozwoli rozbroić wam pułapki, które będziecie spotykać co jakiś czas. Najlepiej, żeby wzięła ją jedna osoba. Jeśli gracie tylko z najemnikami/bohaterami - weźcie ją. Pułapki zadają ok. 100 obrażeń wszystkim w pobliżu co jakieś 5 sekund. Aby je rozbroić, trzeba podejść do nich na tyle blisko, aby pojawił się pasek aktywacji pułapki. Nie dajcie się zwieść, gdyż umiejętność da się użyć z większej odległości, jednak wtedy otrzymacie komunikat, że stoicie za daleko.
Oprócz pułapek natkniecie się również na kilka posterunków obserwacyjnych. Musicie zabić całą załogę, zanim ta zdąży zawiadomić twierdzę (zobaczycie pasek, który będzie wam pokazywał ile jeszcze czasu wam zostało). Również zbytnie zbliżenie się do twierdzy (otrzymacie najpierw ostrzeżenie, a potem komunikat, że jest już za późno) spowoduje, że jej obsada dowie się o waszej obecności. Jeśli tak się stanie, rozpocznie się ostrzał z katapult, który zaowocuje szybką śmiercią całej drużyny.
Misję można przejść na dwa sposoby - szybki, bez bonusów i dłuższy, ale nieznacznie trudniejszy. W pierwszym przypadku kierujcie się tak, jak pokazuje żółta ścieżka. Co jakiś czas będziecie spotykać kilkuosobowe grupki Kournańczyków, jednak nie stanowią one wyzwania. Dopiero pod koniec (niedaleko za ostatnim spotkanym punktem obserwacyjnym) możecie wpaść w kilka grupek na raz, a to rodzi spore ryzyko porażki. Na szczęście jest na to sposób. Jeśli przywódca drużyny (osoba pierwsza na liście) zacznie biec do celu misji, uciekinierzy podążą za nim. Dzięki temu można uniknąć długich walk, znacznie skracając czas trwania misji (warto wziąć, na wszelki wypadek, jakąś umiejętność przyśpieszającą poruszanie).
Drugi sposób polega na zdobyciu nagrody eksperckiej. Nie jest to trudne, trzeba tylko uważać, aby nie wpaść na kilka grupek przeciwników na raz. Położenie wszystkich posterunków można zobaczyć wciskając klawisz "U". Do ich unieszkodliwienia bardzo przydają się umiejętności zadające masowe obrażenia. Warto też wziąć ataki, których nie można zablokować oraz takie, które wytrącają przeciwnika z postawy, aby ułatwić sobie zabijanie łuczników.
Ponieważ uciekinierzy są mnichami (jest ich w sumie ośmiu), drużyna może się skoncentrować na zadawaniu obrażeń. Pamiętać trzeba tylko o zabraniu umiejętności wskrzeszających, gdyż sojusznicy nie mogą ożywić członków drużyny.
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
- Guild Wars Nightfall: Kourna
- Guild Wars Nightfall: Osada Yohlon, Okręg Arkjok
- Guild Wars Nightfall: Wybrzeże Marga, Zatoka Nundu (miasto)
- Guild Wars Nightfall: Azyl Słonecznych Włóczni, Centrum Dowodzenia
- Guild Wars Nightfall: Cmentarz Venta (miasto), Wypalona Marchia
- Guild Wars Nightfall: Cmentarz Venta (misja)
- Guild Wars Nightfall: Zatoka Dajkah - miasto i wyzwanie
- Guild Wars Nightfall: Rozdroże Kodonur (miasto), Urwiska Jahai
- Guild Wars Nightfall: Rozdroże Kodonur (misja)
- Guild Wars Nightfall: Przejście Pogahn (miasto), Posiadłość Dejarinów
- Guild Wars Nightfall: Obóz Hojanu, Brzeg Barbarzyńców
- Guild Wars Nightfall: Przejście Pogahn (misja); Gandara, Księżycowa Twierdza
- Guild Wars Nightfall: Schronisko Rilohn (misja)
- Guild Wars Nightfall: Schronisko Rilohn (miasto), Rozlewisko Mahnkelon
- Guild Wars Nightfall: Szczelina Moddok (miasto), Jaskinie Bahdok
- Guild Wars Nightfall: Szczelina Moddok (misja)
- Guild Wars Nightfall: Kourna
- Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zoldir Chorąży
the_night- z ludźmi już próbowałem i nie wychodziło(tylko raz doszliśmy do shiro i licza)a z henkami licz martwy kapliczki zdobyte tylko shiro zywy
the_Night Generał
Taka prawda, ze raz sie trafi druzyna lepsza, raz gorsza, dlatego moze warto popytac w gildii czy ktos nie ma ochoty zrobic tej misji, czasem warto nawet poczekac na bardziej doswiadczonego gracza, niz powtarzac misje x razy...
kastore Legend
Postaraj się zgodnie z tymi poradami na wiki, bardziej sterować heńkami. Może zmień konfiguracje, inne profesje na herosów inne na heńki.
Dopakuj swoich herosów, sprawdź jakieś dobre buildy, popytaj o buildy dla herosów, jak nie ogarniasz wszystkich. Jak potrafisz to postaraj się jakoś powiązać herosów ze sobą, żeby wzajemnie sie uzupełniali. No nie wiem co więcej moge doradzić ogólnie.
zoldir Chorąży
the_Night goście z mojej gildii albo walczą na AB albo ich nie ma więc daruj a doświadczonego gracza znalazłem i mi pomoże więc jeśli cię obraziłem to daruj.kastore-ja stosuje i porady z wiki i porady z forum(linka,który mi podałeś).
zoldir Chorąży
a mogla by byc taka taktyka na shiro 3 healing monki 2 warki(1 z odpornosc na bol,signet of stamina,demonic flesh i grenth's ballance),1 derw(ja),mesmer z empathy i necro SV?
zoldir Chorąży
UDAŁO ŚIĘ!!!!Z Hero i Hench udało się zrobić bez blokowania.Wystarczy przycisnąć Shira i wtedy nie ma szans.Ta taktyka działała bo Shiro się zablokował i miał głęboką ranę.
zoldir Chorąży
Tyle wbijałem levele herosów.Tego debila klepałem tydzień i w niedzielę się udało.
yasiu Legend
no to gratulacje :) mi sie udalo za pierwszym podejsciem, ale zanim dolaczylem do timu z ktorym zrobilem ta misje, chlopaki sie chyba z 2 godziny meczyli :)
niemniej winszuje samozaparcia :)
a co do pytania, czy nada sie taki sklad a nie inny - nie pytaj, po prostu sprawdz... nie uda sie, zmien cos, na tym zabawa polega :)
zoldir Chorąży
Wielkie dzięki yasiu:).A mój skład to był Zhed,Dunkoro,Melloni ze skillami Gehraza+ten elit co daje głęboką ranę na wroga gdy ma poniżej 50%hp,Mhenlo,Khim,Cynn,Eve i ja derwisz z AoB i Eternal Aura.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
