Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bazar Kodash, Ogród Seborhin | Vabbi | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Ogród Seborhin - Bazar Kodash, Ogród Seborhin | Vabbi | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
Ogród Seborhin

Ogród Seborhin

Do momentu wykonania misji w Wielkim Dworze Sebelketha, aby wejść na ten teren trzeba mieć w drużynie Thalkorę i porozmawiać z Obrońcą Seborhin Zuorem. Po tej misji, aż do zakończenia kampanii, ten teren jest zastąpiony przez Mroczny Ogród i nie można się do niego dostać. Po wykonaniu misji we Wrotach Abaddona teren ten jest znów dostępny i dodatkowo nie potrzeba mieć Thalkory w drużynie, aby się tam dostać.

Kolekcjonerzy:

Shosa (5 esencji rubinowych dżinów) - 1

 

Rzemieślnicy:

Lilita (surowce) - 2

Nerwar (surowce) - 3

 

Zadania:

Ogrodnik Hinon (4):

  1. Którędy poszedł? - należy udać się we wskazane miejsce i wybić wrogów w pobliżu naszej zguby. Uwaga: żuczki potrafią wyskoczyć spod ziemi, więc może nie być łatwo.
  2. Plaga żab - 10 grup heketów do zabicia. Masa łażenia, ale bez większych problemów.

Czarodziej żywopłotów Mabai (5):

  1. Praca w ogrodzie - najpierw trzeba wytępić grupki robactwa, potem popodlewać kwiatki (trzeba przy nich klęknąć - komenda \kneel), potem czas na zebranie opadłych liści i ostatecznie wniesienie trzech worków z liśćmi po schodach (normalnie strongmeni).
  2. Pewne marzenie - kolejne z serii interesujących zadań. Udajcie się do Hordy Jennura i stamtąd wyjdźcie na spotkanie Mabaia. Dostaniecie zagadkę, która powinna pomóc wam dojść w pewne miejsce. Ja wam życie trochę ułatwię i podpowiem, że znajduje się odrobinę na północ od najbardziej wysuniętej na południe kapliczki wskrzeszenia na Wzgórzach Forum. Znajdziecie w owym miejscu urnę, którą trzeba pocierać tak długo, aż pojawi się kilka dżinów - lepiej nie stójcie w grupce, bo zabiją was w kilka sekund. Jednym z nich jest Wielki Dżin. Jeśli go wystarczająco mocno osłabicie, to spełni życzenie Mabaia.

Bazar Kodash

Kolekcjonerzy:

Urzędnik handlowy Vabbi (1 umowa handlowa)

Urzędnik handlowy Vabbi (3 umowy handlowe)

Urzędnik handlowy Vabbi (5 umów handlowych)

Urzędnik handlowy Vabbi (7 umów handlowych)

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Rzemieślnicy:

Mateneh (zbroje, poziom 5)

Kehjim (uzbrojenie)

Kupcy i handlarze:

Turissa (kupiec)

Ohapeh (kupiec)

Shahler (handlarz barwnikami)

Urij (handlarz surowcami)

Zateh (handlarz rzadkimi surowcami)

Hesham (handlarz runami)

Iresh (handlarz rzadkimi zwojami)

Nauczyciele:

Baram (umiejętności)

Opiekun Szeptów (umiejętności bohaterów)

Schowek:

Trzy Agentki Xunlai (schowek)

Pozostali:

Sierżant Bolrob

Królewski smakosz Renfu

Zerai Uczeń

Ordash

Archiwista Palin

Wielmoża Istański

Wieśniak Istański

Vabbianin strażnik

Vabbianin dziecko

Zadania:

Sierżant Bolrob:

  1. Starzy przyjaciele - spotkajcie się z sierżantem Bokkunem u bram Bastionu Dzagonur.

Królewski smakosz Renfu:

  1. Wszystko dobre, co się dobrze kończy - znowu spacerki. Zaraz po rozmowie z Kehanni, znajdziecie się bardzo blisko Wielkiego Dworu Sebelketha. Wejdźcie tam, znacznie ułatwi wam to późniejszą rozgrywkę.W pewnym momencie traficie do Amfiteatru Bokki. Będziecie zmuszeni obejrzeć dość interesującą "sztukę". W pewnym momencie aktorzy zaczną mocno improwizować (czytaj: zaatakują was). Gdy już wszyscy będą martwi, pogadajcie z Księciem Bokką Wspaniałym. Ostatecznie musicie przenieść się na Wzgórza Hodonur. Lecz zanim to zrobicie, podejdźcie w pobliże wyjścia z Amfiteatru. Zobaczycie wtedy ciekawy filmik :).

Zerai Uczeń:

  1. Przysięga magnatów - i po raz kolejny sporo łażenia, a mało walczenia. Najpierw trzeba spotkać się z książętami i przekonać ich ostatecznie o zagrożeniu, a potem pogadać z Morgahnem.
  2. Mięśnie lub mózg - udajcie się na spotkanie z Zeraiem Uczniem. W trakcie rozmowy z nim musicie zdecydować, czy chcecie mieć za bohatera Gorena czy Norgu. Pierwszy jest wojownikiem, drugi mesmerem. Tylko uważajcie, w czasie rozmowy, musicie wskazać tego, którego nie chcecie.
  3. Atak na Kodash (zarówno Melonni, jak i Koss muszą być obecni w drużynie) - trzeba obronić Wzgórza Forum przed atakami margonitów. W różnych miejscach pojawi się kilka grupek wrogów. Jeśli tylko nie będziecie walczyć z więcej niż jedną na raz, nie sprawi wam to zadanie większych problemów. Nawet gdybyście zginęli, zostaniecie wskrzeszeni w pobliskiej świątyni i będziecie mogli kontynuować zadanie. Uwaga - po filmiku poczekajcie, aż wszyscy członkowie drużyny porozmawiają z Butchem Śmiałym. Jeśli odejdzie osoba, która ma Kossa lub Melonni, pozostali nie będą mogli zaktualizować zadania, co oznacza, że trzeba będzie je zaczynać od początku.

Możecie wykonać oba poniższe zadania, ale wystarczy jedno, aby kontynuować wątek fabularny. Ja polecam pierwsze, gdyż misja, która następuje po nim jest znacznie krótsza i prostsza, jeśli nie zależy wam na nagrodzie tylko na czasie.

  1. Serce czy rozum: zagrożony ogród (Koss musi być obecny w drużynie) - szybciutkie zadanie, które ma na celu doprowadzić was do misji w Hordzie Jennura.
  2. Serce czy rozum: Ronjok w niebezpieczeństwie (Melonni musi być obecny w drużynie) - tutaj trzeba trochę pozwiedzać. Pod koniec będziecie zmuszeni pokonać parę stworków. Nic specjalnie trudnego, ale, niestety, zajmuje trochę czasu.