Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Brama Szaleństwa (misja) | Krainy Udręki | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Zadania do wykonania: należy pokonać Shiro i Licza - Brama Szaleństwa (misja) | Krainy Udręki | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Zadania do wykonania: należy pokonać Shiro i Licza.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie przejąć wszystkie pięć ołtarzy. Wystarczą dwa, aby otrzymać ekspercką.

Witam państwa w najtrudniejszej, nieelitarnej misji w tej grze. Ale nie bójcie się, macie mnie, więc wcale nie będzie taka trudna. Po pierwsze musicie mieć w drużynie kogoś, kto jest w stanie blokować przez cały czas 75% ataków w niego skierowanych. Zabójca z Krytyczną Obroną (wspomaganą przez Krytyczne Oko i Ścieżkę Zabójcy) lub wojownik z kombinacją następujących umiejętności: Żołnierska Obrona, Postawa Tarczownika oraz "Pilnujcie się!" radzą sobie wyśmienicie. Tak naprawdę wystarczy, że dacie te umiejętności bohaterowi. Później opiszę, gdzie należy ich użyć. Oprócz tego dobrze by było, gdyby ktoś dysponował umiejętnością usuwającą z celu postawę, przykładowo: Dziki Cios (W), Dziki Rzut (P) lub Dzikie Uderzenie (Z). Oczywiście znów przydadzą się umiejętności oddziaływujące na ataki, jak Podstępny Pasożyt (N) czy Empatia (Me). Oprócz tego potrzebujecie sporo obrażeń, ściąganie klątw również się przyda. Do tego trzy postaci z klasami leczącymi/wspierającymi.

Gotowi, no to zaczynamy. Podążajcie powoli zgodnie z pokazaną ścieżką, eliminując wszystkich przeciwników, jakich spotkacie. Najlepiej jest ich wyciągać w kierunku, z którego przyszliście, gdyż w czasie walki z jedną grupkę możecie wpaść na jakiś patrol. Ponadto w paru miejscach wrogowie wyskoczą spod ziemi, dlatego nie gońcie do przodu. Gdy natkniecie się na tytany, pamiętajcie aby najpierw zabić jednego od początku do końca, a dopiero potem zająć się kolejnym, gdyż ich największa forma, wojownik, jest najmniej groźna.

W okolicach (1) natkniecie się na dwa szpony, za którymi zaatakuje was grupa przeciwników. Uważajcie, aby nie ściągnąć na siebie wrogów spacerujących po ścieżce poniżej. Po oczyszczeniu terenu idźcie dalej, aż dojdziecie do zamkniętej bramy z Shiro za nią. Gdy skończy gadać, a wrota się otworzą, przejdźcie jak najszybciej za nią i pokonajcie dwie grupy po trzech shirokenów. Postarajcie się nie zahaczyć o przeciwników, którzy pojawią się za wami. Gdy już się uporacie z wrogami, kontynuujcie wędrówkę i zatrzymajcie się parę metrów przed (2).

Za chwilkę pojawią się portale (2, 3, 4, 5, 6), a pobliski teren wypełni się potworami. Aby zamknąć portal, trzeba pokonać trzy duchy stojące przy nim. Niech drużyna stoi z tyłu, a jedna osoba wyciąga je do siebie. Jeśli tylko nie będziecie wpadać w patrole, a skupicie się na metodycznym wybijaniu przeciwników, nie będzie żadnych problemów. Zamknięcie (2, 4, 6) jest proste i nie wymaga jakiś specjalnych działań. Przy (3) wyciągnijcie najpierw dwa tytany, potem dwóch margonitów, potem duchy, a na koniec rozprawcie się ze szponem. Przed (5) uważajcie na demony oraz zabijcie wielkiego tytana, znanego z podstawki. Zamknięcie każdego z portali ma takie same efekty, jak zabicie bossa.

Gdy już zniszczycie wszystkie portale czas na Shiro i Licza. Najpierw zajmijcie się tym drugim - przez większość czasu nie stanowi zagrożenia. Jedynie, gdy życie spadnie mu do ok. 30-40% zacznie rzucać dość potężne czary obszarowe. Jednak skoncentrowany ogień i skuteczne leczenie powinny załatwić sprawę. Przez cały czas Shiro, aż do zajęcia się nim, powinien być blokowany przez jednego z graczy. Może to być osoba, ze wspomnianymi umiejętnościami blokującymi ataki, lecz skuteczniejsze na tym etapie jest utrzymywanie go ślepym. Po zabiciu Licza czas na ołtarze (warto jest zrobić bonus, gdyż ułatwia pokonanie Shiro). Odwiedzajcie je zgodnie ze strzałką umieszczoną na mapce. W każdej musicie zabić 2-4 margonitów, a następnie postać przy niej aż do jej przejęcia. Gdy wszystkie pięć (szósta, oznaczona czerwonym znaczkiem, jest poświęcona Abandonowi do niczego wam się nie przyda) kapliczek będzie wasze, a wy otrzymacie błogosławieństwa, czas na Shiro, stańcie w środku komnaty, rozproszcie się i do dzieła. Osoba ze wspomnianymi umiejętnościami blokującymi ataki powinna cały czas trzymać uwagę Shiro na sobie. Ponadto używajcie tak często, jak się da umiejętności ściągających postawy. Do momentu, gdy życie spadnie mu do ok. 30% możecie również używać przypadłości (zwłaszcza oślepienia). Potem przestańcie, gdyż zaczyna się rzeźnia (osoby, które skończyły dodatek Factions wiedzą, o co chodzi). Shiro zacznie zadawać ogromne obrażenia wszystkim w pobliżu, a do tego roznosić wokoło przypadłości, które na nim użyliście. Dlatego ważnym jest, aby go przestać oślepiać, albo wyeliminujecie własnych wojowników. Na szczęście owe obrażenia zadają jego ataki, dlatego ich blokowanie zmniejsza je do sensownych, uleczalnych wartości. Po minucie, dwóch skoncentrowanego ognia Shiro jest martwy, a misja zaliczona.

Tę misję da się zrobić tylko z najemnikami i herosami, trzeba ich tylko dobrze rozlokować i stosować się do powyższych wskazówek (blokowanie ataków to klucz do zwycięstwa).Powodzenia, przyda wam się.