Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cmentarz Venta (misja) | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Zadania do wykonania: należy dojść do Magrid (ludzik na mapie) nie będąc zauważonym przez załogę twierdzy (czerwona brama na środku mapy) - Cmentarz Venta (misja) | Kourna | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Zadania do wykonania: należy dojść do Magrid (ludzik na mapie) nie będąc zauważonym przez załogę twierdzy (czerwona brama na środku mapy).

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie zabić załogi wszystkich dwunastu posterunków obserwacyjnych (flagi na mapie). Wystarczy zneutralizować osiem z nich, aby zdobyć ekspercką.

Koss musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.

Na samym początku misji otrzymacie możliwość wzięcia od Rojisa specjalnej umiejętności, która pozwoli rozbroić wam pułapki, które będziecie spotykać co jakiś czas. Najlepiej, żeby wzięła ją jedna osoba. Jeśli gracie tylko z najemnikami/bohaterami - weźcie ją. Pułapki zadają ok. 100 obrażeń wszystkim w pobliżu co jakieś 5 sekund. Aby je rozbroić, trzeba podejść do nich na tyle blisko, aby pojawił się pasek aktywacji pułapki. Nie dajcie się zwieść, gdyż umiejętność da się użyć z większej odległości, jednak wtedy otrzymacie komunikat, że stoicie za daleko.

Oprócz pułapek natkniecie się również na kilka posterunków obserwacyjnych. Musicie zabić całą załogę, zanim ta zdąży zawiadomić twierdzę (zobaczycie pasek, który będzie wam pokazywał ile jeszcze czasu wam zostało). Również zbytnie zbliżenie się do twierdzy (otrzymacie najpierw ostrzeżenie, a potem komunikat, że jest już za późno) spowoduje, że jej obsada dowie się o waszej obecności. Jeśli tak się stanie, rozpocznie się ostrzał z katapult, który zaowocuje szybką śmiercią całej drużyny.

Misję można przejść na dwa sposoby - szybki, bez bonusów i dłuższy, ale nieznacznie trudniejszy. W pierwszym przypadku kierujcie się tak, jak pokazuje żółta ścieżka. Co jakiś czas będziecie spotykać kilkuosobowe grupki Kournańczyków, jednak nie stanowią one wyzwania. Dopiero pod koniec (niedaleko za ostatnim spotkanym punktem obserwacyjnym) możecie wpaść w kilka grupek na raz, a to rodzi spore ryzyko porażki. Na szczęście jest na to sposób. Jeśli przywódca drużyny (osoba pierwsza na liście) zacznie biec do celu misji, uciekinierzy podążą za nim. Dzięki temu można uniknąć długich walk, znacznie skracając czas trwania misji (warto wziąć, na wszelki wypadek, jakąś umiejętność przyśpieszającą poruszanie).

Drugi sposób polega na zdobyciu nagrody eksperckiej. Nie jest to trudne, trzeba tylko uważać, aby nie wpaść na kilka grupek przeciwników na raz. Położenie wszystkich posterunków można zobaczyć wciskając klawisz "U". Do ich unieszkodliwienia bardzo przydają się umiejętności zadające masowe obrażenia. Warto też wziąć ataki, których nie można zablokować oraz takie, które wytrącają przeciwnika z postawy, aby ułatwić sobie zabijanie łuczników.

Ponieważ uciekinierzy są mnichami (jest ich w sumie ośmiu), drużyna może się skoncentrować na zadawaniu obrażeń. Pamiętać trzeba tylko o zabraniu umiejętności wskrzeszających, gdyż sojusznicy nie mogą ożywić członków drużyny.