Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przejście Pogahn (misja); Gandara, Księżycowa Twierdza | Kourna poradnik Guild Wars: Nightfall

Zadania do wykonania: należy uwolnić Kormir, a następnie wydostać się z twierdzy - Przejście Pogahn (misja); Gandara, Księżycowa Twierdza | Kourna - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Przejście Pogahn (misja)

Zadania do wykonania: należy uwolnić Kormir, a następnie wydostać się z twierdzy.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie wykonać cztery dodatkowe zadania, jeśli chcecie otrzymać nagrodę ekspercką wystarczą trzy.

Magrid Przebiegła musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.

Misja w Przejściu Pogahn jest alternatywą dla tej w Schronisku Rilohn. Aby podążać dalej z fabułą musicie wykonać jedną z nich. Do tej traficie, jeśli wybraliście pomoc Magrid Przebiegłej.

Tę misje można podzielić na dwie części - bezbolesną, trwającą do momentu uwolnienia Kormir oraz bojową, która zaczyna się po tym wydarzeniu. Na początku podążajcie wzdłuż zaznaczonej trasy, zatrzymując się w punktach oznaczonych cyframi w kolejności rosnącej. I tak: w trójce porozmawiajcie ze strażnikiem, dzięki czemu otrzymacie pierwsze zadanie bonusowe: musicie odeskortować więźniów do więzienia. W czwórce otrzymacie kod otwierający owe więzienie: 20-1-8-7. W piątce spotkacie grupę żołnierzy walczących z demonem. Możecie olać sytuację, albo zabić stwora. Polecam to drugie - może wypadnie coś fajnego :). W szóstce porozmawiajcie ze strażnikami, aby zluzować ich ze służby. W siódemce Magrid uzyska upragniony diadem. Z kolei w ósemce musicie podać kod do więzienia. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję dialogową. Gdy dojdziecie w pobliże dziewiątki, powinniście już mieć zaliczone wszystkie zadania bonusowe. Pamiętajcie, że musicie je wykonać przed uwolnieniem Kormir, bo później już nie będzie takiej możliwości.

Po wstawce filmowej zaczyna się prawdziwa zabawa. Po pierwsze macie 15 minut na dojście do doków (10). Po drugie musicie cały czas uważać, czy Kormir i Shahai za wami podążają. Niestety potrafią się od czasu do czasu zablokować, zwłaszcza w okolicach mostu. Jeśli tak się stanie, podejdźcie po prostu do nich, powinny się odblokować. Na wspomnianym moście spotkacie dwie pierwsze grupki przeciwników - nie stanowią wyzwania. W okolicach punktu (8) czekać będzie na was naprawdę spora liczba Kournańczyków. Walczcie dzielnie, wybijcie jak najszybciej kapłanów oraz skrybów i nie powinno być problemów. Jak zawsze czary obszarowe i minion master się przydadzą. Przy (10) będzie jeszcze gorzej za sprawą bossa elementalisty z obstawą, który czeka tam na was. Potrafi zadać ogromne obrażenia, dlatego najlepiej skorzystać z Magrid, dać jej przed bitwą parę umiejętności przerywających i kazać jej skupić się na owym bossie (robi się to przez zaznaczenie celu, a następnie naciśnięciu na symbol celownika na panelu kontrolnym bohatera). Po tej potyczce, wystarczy podejść do końca pomosty i misja zostanie zaliczona.

W drugiej części nie musicie się za bardzo śpieszyć. Jeśli Kormir i Shahai się nie zablokują, powinno wam i tak zostać około 5 minut wolnego czasu. Do tej misji nie potrzeba jakiś specjalnych umiejętności ani profesji, choć przerwanie umiejętności wspomnianego bossa naprawdę ułatwi rozgrywkę.

I na koniec mała ciekawostka: jeśli możecie, weźcie ze sobą Zheda Cieniste Kopyto do tej misji, a będziecie świadkiem dość interesującego dialogu na samym jej początku.

Gandara, Księżycowa Twierdza

Po wejściu na ten teren nie będziecie mogli wejść do samej twierdzy znajdującej się na wyspie. Jest ona dostępna tylko w trakcie wykonywania misji w Nadbrzeżu przy konsulacie oraz Przejściu Pogahn.

Kolekcjonerzy:

Helenah (5 kournańskich wisiorów) - 1

Zadania:

Nerashi (2):

  1. Cierń w boku Varesh - niedługo po otrzymaniu zadania zostaniecie zaatakowani przez trzy grupki Kournańczyków (będą nadchodzić po kolei, nie wszystkie naraz). Najgroźniejsza jest druga, złożona przede wszystkim ze skrybów i kapłanów - upewnijcie się, że nie stoicie w grupie, bo możecie szybko zginąć. Po pokonaniu trzeciej Nerashi powie wam, żebyście się wycofali, bo nadciąga duża grupa (trzy poprzednie w jednej). Oczywiście możecie z nią walczyć, tylko po co? W drugim punkcie sytuacja będzie identyczna: trzy mniejsze oddziały po kolei, a potem ucieczka przed dużym. Gdy już dojdziecie w pobliże portalu do Przejścia Pogahn (nie przechodźcie przez niego), Nerashi da wam nagrodę.