Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zatoka Nundu (misja) | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Zadania do wykonania: najpierw należy obronić Ronjok oraz Mędrca Jonaha (1) przed atakami margonitów i posłańców, a następnie zabić Posłańca Zmierzchu (4) - Zatoka Nundu (misja) | Kourna | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Zadania do wykonania: najpierw należy obronić Ronjok oraz Mędrca Jonaha (1) przed atakami margonitów i posłańców, a następnie zabić Posłańca Zmierzchu (4).

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie zabić dwóch dodatkowych posłańców (3). Wystarczy uśmiercić jednego, aby otrzymać nagrodę ekspercką.

Melonni musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.

W tej misji waszym zadaniem, przede wszystkim, jest pokonać kilku posłańców. Bazowo są oni odporni na wszelkiego rodzaju obrażenia, choć można rzucać na nich klątwy i przypadłości. Aby móc ich zranić musicie rzucić w nich Fiolką Oczyszczonej Wody. Tę umiejętność można otrzymać na początku misji od Mędrca Jonaha. Ważne jest, aby choć jedna osoba (a najlepiej dwie, gdyż czas odnawiania się tej klątwy jest mniejszy od czasu trwania) wzięła ją ze sobą. Ta umiejętność jest pociskiem, dlatego można spudłować - najlepiej poczekajcie, aż dany posłaniec przestanie się ruszać i wtedy w niego rzućcie.

Pierwsza część misji polega na obronie osady. Co jakiś czas, z trzech kierunków, zaczną na was nacierać grupy margonitów. Nie powinny stanowić jakiegoś problemu. W pewnym momencie nadejdzie grupa z bossem mnichem, a po niej pierwszy posłaniec. Następnie pojawią się dwie kolejne grupy, jedna dowodzona przez bossa elementalistę, druga przez patrona. Po ich pokonaniu pojawi się kolejny posłaniec. Gdy i on będzie martwy, nadejdzie ostatnia grupa, dowodzona przez bossa derwisza. Po ich śmierci, możecie śmiało opuścić wioskę - nic już jej nie zagraża.

Kierujcie się teraz do punktu (2), wybijając po drodze wszystkich przeciwników. U celu zobaczycie coś jakby tunel. Oczyśćcie go, ale nie wchodźcie do pomieszczenia, w którym czeka Posłaniec Zmierzchu. Zamiast tego skierujcie się do punktu (3). Tam znajdziecie bonusowych posłańców wraz z obstawą. Postarajcie się wyciągnąć każdą z grupek osobno. Gdyby zaczęło się robić gorąco, wycofajcie się, zregenerujcie, po czym wróćcie i wskrzeście poległych. Jeśli się za bardzo nie wkopiecie, powinno się udać. Gdy bonus zostanie zaliczony, udajcie się do Posłańca Zmierzchu (4). Najlepiej by było, gdyby cała drużyna wycofała się do oczyszczonego wcześniej tunelu, a jedna osoba z długim łukiem przyciągnęła do nich Posłańca. Starajcie się nie walczyć w komnacie, w której się on znajduje, gdyż powoduje to pojawienie się dodatkowej grupy margonitów, co zdecydowanie nie ułatwia walki. Po jego śmierci misja zostanie zaliczona.