Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Miasteczko Mihanu, Kraina Chokhin | Vabbi | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Kolekcjonerzy - Miasteczko Mihanu, Kraina Chokhin | Vabbi | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Kraina Chokhin

Kolekcjonerzy:

Olujime (5 geod) - 1

Kupcy i handlarze:

Deshawa (kupiec) - 2

Karmu (handlarz runami) - 3

Lajari (handlarz rzadkimi zwojami) - 3

Zadania:

Bibliotekarz Kahnu (5):

  1. Badania botaniczne - po pierwsze, do Ogrodów Seborhin można dostać się tylko ze Wzgórz Forum (najlepiej wyjść północnym wyjściem z Sadu Tihark). Ponadto, dopóki nie skończycie fabuły, musicie mieć w drużynie Thalkorę, aby móc tam wejść.

Kachok (4):

  1. Szaleństwo przepowiedni - wyjdźcie z Bazaru Kodash do Zwierciadła Lyssy i tam udajcie się na spotkanie z Anchorytą Handbahem. Musicie go obronić przed kilkoma grupkami margonitów. Nic trudnego, zwłaszcza gdy macie kilka poziomów Niosącego Światłość. Ostatecznie musicie się z nim spotkać w Krainie Chokhin.
  2. Chroń uczonych (to zadanie będzie dostępne dopiero po wykonaniu poniższego. Poziom trudności: mistrzowski) - pierwsza część zadania polega na ostrzeżeniu ośmiu uczonych o zbliżającym się ataku margonitów. Następnie trzeba obronić tych uczonych. Wszyscy zbiorą się obok świątyni wskrzeszenia znajdującej się na wprost Kachoka. Musi przeżyć chociaż ośmiu. Nie ukrywam, że zadanie jest bardzo trudne. Wszelkiego rodzaju czary osłonowe działające na całą drużynę, duchy rytualisty, pułapki, umiejętności zadające obrażenia obszarowe są wielce wskazane.

Anchoryta Handbah (6):

  1. Poszukiwanie oświecenia (to zadanie będzie dostępne po wykonaniu "Szaleństwo przepowiedni", patrz wyżej) - najpierw udajcie się we wskazane miejsce. Będziecie musieli bronić tam Handbah przed paroma falami margonitów. W tym czasie nie może on zginąć. Kiedy już zadanie się zaktualizuje i Handbah przestanie być sojusznikiem, podnieście zagubione pisma i dostarczcie je do Kachoka.

Miasteczko Mihanu

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Shanta (kupiec)

Fahnesh (handlarz runami)

Wehwah (handlarz rzadkimi zwojami)

Schowek:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Wysłannik biblioteki Chukeht

Vabbianin strażnik

Vabbianin szlachcic

Vabbianin dziecko

Zadania:

Wysłannik biblioteki Chukeht:

  1. Dar dżinów (to zadanie możecie zrobić jedynie po wykonaniu misji w Holu Dashy) - dość długie zadanie. Najpierw musicie pokonać dwa dżiny w zaznaczonych miejscach, a następnie dojść do dwóch ołtarzy. Jeśli wybierzecie lewą lub środkową drogę, to zdobędziecie całkiem pokaźną liczbę punktów Niosącego Światłość. Gdy użyjecie obu ołtarzy, zwalą się na was 4 grupy dżinów. Możecie uciekać, albo się przebijać (polecam to pierwsze). Tak czy siak musicie dojść w pobliże portalu do Holu Dashy. Potem już tylko odbierzcie nagrodę.