Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mora Sul (3) | Questy poradnik Gothic 3

22. Otwórz świątynię w Mora Sul

W sprawę otwarcia świątyni w Mora Sul zamieszani są Gonzales, Kalesch, Mezir i Merdarion. Najważniejsze jest znów odnalezienie zaginionych kluczy. Tym razem jest ich cztery a sposób ich odnalezienia jest opisany przy okazji innych zadań.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

23. Podarunki dla Gonzalesa

Zadanie zleca strażnik siedziby Gonzalesa Nasib.

Zanim Nasib wpuści Cię do Gonzalesa będziesz musiał przynieść trzy podarunki - Mora Sul (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Zanim Nasib wpuści Cię do Gonzalesa będziesz musiał przynieść trzy podarunki. Zaczniesz od sporej sumy pieniędzy (w ramach spłacania długów) a potem przyjdzie kolej na doskonały miecz i kobietę (opisane wcześniej). Problem z Nasibem jest taki, że nie bardzo klei się z nim rozmowa w sprawie podarunków. Sam się musisz domyślać, co przynieść i jak to zrobić. Dostajesz tylko ogólne wskazówki i niełatwo się dogadać tak by zgarnąć maksymalną liczbę punktów doświadczenia.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

24. Podążaj za Merdarionem

Zadanie zleca Merdarion mag wody (już po tym jak odnajdziesz go w kryjówce Kayora).

Seria podróży z Merdarionem rozpocznie się już po tym jak otworzysz świątynię w Mora Sul - Mora Sul (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Seria podróży z Merdarionem rozpocznie się już po tym jak otworzysz świątynię w Mora Sul. Wróć do maga i zamelduj mu o tym. Merdarion poinformuje Cię, że uwolniłeś w ten sposób hordy nieumarłych, które muszą być powstrzymane. Będziesz musiał zabić czterech przywódców nieumarłych, a Twoim przewodnikiem będzie właśnie Merdarion. Podążaj za nim od jednego przywódcy do drugiego. Z Merdarionem są same kłopoty, bo potrafi zniknąć w ścianie jaskini i nigdzie się nie pojawić. Albo też doprowadzić Cię do pierwszego wroga i już nie iść dalej. W takich przypadkach sam odszukaj resztę nieumarłych i zniszcz ich.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Koczownicy +5

25. Podążaj za Merdarionem

Podążaj za Merdarionem do drugiego przywódcy ożywieńców.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Koczownicy +5

26. Podążaj za Merdarionem

Podążaj za Merdarionem do trzeciego przywódcy ożywieńców.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Koczownicy +5

27. Podążaj za Merdarionem

Podążaj za Merdarionem do czwartego przywódcy ożywieńców.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Koczownicy +5

28. Podążaj za Mezirem

Zadanie zleca dziwak kopiący w ruinach Mezir.

To właśnie Mezir może wskazać Ci kryjówkę Hassana - Mora Sul (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

To właśnie Mezir może wskazać Ci kryjówkę Hassana. Porozmawiaj z nim i podążaj jego tropem.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

29. Pokonaj Angara na arenie

Zadanie związane z walkami na arenie w Mora Sul.

Angar to mistrz areny i będziesz z nim walczył dopiero wtedy, gdy pokonasz wszystkich innych kandydatów - Mora Sul (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Angar to mistrz areny i będziesz z nim walczył dopiero wtedy, gdy pokonasz wszystkich innych kandydatów.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Mora Sul +15
  • Atrybuty: Siła +1

30. Pokonaj Anktosa na Arenie

Kolejne zadanie związane z pojedynkami na arenie.

Anktos będzie Twion drugim w kolejności rywalem - Mora Sul (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Anktos będzie Twion drugim w kolejności rywalem.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Mora Sul +5
  • Atrybuty: Siła +1