Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mora Sul (2) | Questy poradnik Gothic 3

9. Idź z Cruzem do jego dawnego obozu

Zadanie zleca Cruz, paladyn, którego spotkasz w tej samej oazie, co Yussufa.

Cruz został napadnięty przez pełzacze i musiał opuścić swój obóz - Mora Sul (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Cruz został napadnięty przez pełzacze i musiał opuścić swój obóz. Został poważnie zraniony i nie może odzyskać artefaktu połkniętego przez pełzacza. Jeśli zgodzisz się pomóc zaprowadzi Cię na miejsce. Zrób to, bo w ten sposób zdobędziesz jeden z ognistych pucharów.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

10. Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul

Zadanie dostaniesz od, Kayora jeśli będziesz spiskował z Koczownikami. Po prostu podążaj za Kayorem na miejsce.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

11. Ilja chce artefakt ze świątyni

Zadanie zleca kupiec Ilja, kiedy będziesz z nim rozmawiał o kluczu do świątyni. Ilja zgodzi się oddać swój klucz za darmo, pod warunkiem, że przyniesiesz mu ze świątyni cenną, starożytną wazę. Zgódź się na wymianę, ale jeśli nie przyniesiesz wazy, będą Cię ścigać asasyni. Przedmiot znajdziesz w jednej ze skrzyń w świątyni.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

12. Kaffu chce odzyskać swoje złoto

Zadanie zleca sam Kaffu już po tym jak zgodzisz się rozprawić z jego nieuczciwymi strażnikami (opisane dalej). Poprosi Cię wtedy o odzyskanie zrabowanego złota. Po tym jak zabijesz strażników przeszukaj ich obozowisko - znajdziesz tam złoto.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Mora Sul +5

13. Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul

Zadanie zleca Kalesch, nadzorca prac przy wykopaliskach Mora Sul. Ork zleci Ci odszukanie i dostarczenie czterech kluczy do świątyni. W zamian wpuści Cię do środka. Sposób odszukania kluczy opisany w innych questach. Uważaj tylko w momencie, kiedy mu przyniesiesz cztery klucze: Ork zamiast odda swój, zaatakuje Cię. Spuść mu lanie i ukradnij klucz.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

14. Kirk i pustynni rabusie

Zadanie zleca najemnik Kirk, którego znajdziesz w karczmie w Mora Sul. Najemnik opowie Ci o kluczu do świątyni, który jest w posiadaniu pustynnych rabusiów.

1 - Mora Sul (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Podążaj za Kirkiem do kryjówki bandytów, ale bądź przygotowany na zdradę: Kirk jest w zmowie z rabusiami i razem Cię zaatakują - Mora Sul (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Podążaj za Kirkiem do kryjówki bandytów, ale bądź przygotowany na zdradę: Kirk jest w zmowie z rabusiami i razem Cię zaatakują. Pozabijaj wszystkich, w ten sposób zdobędziesz jeden z kluczy do świątyni w Mora Sul.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 500

15. Kobieta dla Gonzalesa

Zadanie zleca Nasib, jako kolejny podarunek dla Gonzalesa. Odpowiednią kobietę znajdziesz w oazie Murata - to oczywiście Alima (opisane wcześniej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Mora Sul +10

16. Księżycowe ostrze

O doskonałym mieczu - Księżycowym ostrzu - dowiesz się od kowala Ismaela. Miecz jest główną nagrodą do wygrania w walkach gladiatorskich w Mora Sul. Możesz go zachować dla siebie albo też użyć jako przedmiotu koniecznego do wykonania innego zadania (opisane dalej).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

17. Miecz dla Gonzalesa

Kolejne zadanie zlecane przez Nasiba w ramach prezentów dla Gonzalesa. Mieczem, który z pewnością zadowoli władcę Mora Sul, jest Księżycowe Ostrze (można je wygrać na arenie).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Mora Sul +10

18. Orknarok, niewolnik ze świątyni

Zadanie zleca kupiec Masil, który nie może poradzić sobie z własnym niewolnikiem.

2 - Mora Sul (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Masil chce pozbyć się Orknaroka - Mora Sul (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Masil chce pozbyć się Orknaroka. Zabierz go na wykopaliska obok świątyni Mora Sul i spróbuj oddać pracującemu tam Fasimowi. Ten jednak nie chce niewolnika i odeśle Cię do nadzorcy wykopalisk Orka Kalescha. Ork również nie będzie chciał przejąć Orknaroka, więc będziesz musiał po prostu puścić go wolno.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1250

19. Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników

Zadanie zleca nadzorca niewolników pracujących na wykopaliskach Grubas (ten od artefaktów sprzedawanych Faesulowi). W zamian za pomoc zażąda ośmiu mikstur.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Mora Sul +5

20. Oswobodź Mora Sul

Klasyczny quest związany z odbiciem miasta. W tym celu musisz skontaktować się w Koczownikami i zadbać o ich wsparcie. Osobami, które pomogą Ci w tym zadaniu są Anktos (walczysz z nim na arenie), Kayor (przywódca koczowników) i Merdarion (mag wody).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 5000
  • Reputacja: Koczownicy +5

21. Otwórz świątynię w Al Shedim

Zadanie wyniknie podczas rozmowy z Tamkoshem, ale cała sprawa rozegra się na wykopaliskach Al Shedim. Jak otworzyć świątynię opisałem dokładnie przy okazji questów z wykopalisk.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500