Mora Sul (2) | Questy | Solucja Gothic 3
Aktualizacja:
9. Idź z Cruzem do jego dawnego obozu
Zadanie zleca Cruz, paladyn, którego spotkasz w tej samej oazie, co Yussufa.
![]() | Cruz został napadnięty przez pełzacze i musiał opuścić swój obóz. Został poważnie zraniony i nie może odzyskać artefaktu połkniętego przez pełzacza. Jeśli zgodzisz się pomóc zaprowadzi Cię na miejsce. Zrób to, bo w ten sposób zdobędziesz jeden z ognistych pucharów. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
10. Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul
Zadanie dostaniesz od, Kayora jeśli będziesz spiskował z Koczownikami. Po prostu podążaj za Kayorem na miejsce.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
11. Ilja chce artefakt ze świątyni
Zadanie zleca kupiec Ilja, kiedy będziesz z nim rozmawiał o kluczu do świątyni. Ilja zgodzi się oddać swój klucz za darmo, pod warunkiem, że przyniesiesz mu ze świątyni cenną, starożytną wazę. Zgódź się na wymianę, ale jeśli nie przyniesiesz wazy, będą Cię ścigać asasyni. Przedmiot znajdziesz w jednej ze skrzyń w świątyni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
12. Kaffu chce odzyskać swoje złoto
Zadanie zleca sam Kaffu już po tym jak zgodzisz się rozprawić z jego nieuczciwymi strażnikami (opisane dalej). Poprosi Cię wtedy o odzyskanie zrabowanego złota. Po tym jak zabijesz strażników przeszukaj ich obozowisko - znajdziesz tam złoto.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +5
13. Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul
Zadanie zleca Kalesch, nadzorca prac przy wykopaliskach Mora Sul. Ork zleci Ci odszukanie i dostarczenie czterech kluczy do świątyni. W zamian wpuści Cię do środka. Sposób odszukania kluczy opisany w innych questach. Uważaj tylko w momencie, kiedy mu przyniesiesz cztery klucze: Ork zamiast odda swój, zaatakuje Cię. Spuść mu lanie i ukradnij klucz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
14. Kirk i pustynni rabusie
Zadanie zleca najemnik Kirk, którego znajdziesz w karczmie w Mora Sul. Najemnik opowie Ci o kluczu do świątyni, który jest w posiadaniu pustynnych rabusiów.
![]() | ![]() |
Podążaj za Kirkiem do kryjówki bandytów, ale bądź przygotowany na zdradę: Kirk jest w zmowie z rabusiami i razem Cię zaatakują. Pozabijaj wszystkich, w ten sposób zdobędziesz jeden z kluczy do świątyni w Mora Sul.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
15. Kobieta dla Gonzalesa
Zadanie zleca Nasib, jako kolejny podarunek dla Gonzalesa. Odpowiednią kobietę znajdziesz w oazie Murata - to oczywiście Alima (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +10
16. Księżycowe ostrze
O doskonałym mieczu - Księżycowym ostrzu - dowiesz się od kowala Ismaela. Miecz jest główną nagrodą do wygrania w walkach gladiatorskich w Mora Sul. Możesz go zachować dla siebie albo też użyć jako przedmiotu koniecznego do wykonania innego zadania (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
17. Miecz dla Gonzalesa
Kolejne zadanie zlecane przez Nasiba w ramach prezentów dla Gonzalesa. Mieczem, który z pewnością zadowoli władcę Mora Sul, jest Księżycowe Ostrze (można je wygrać na arenie).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +10
18. Orknarok, niewolnik ze świątyni
Zadanie zleca kupiec Masil, który nie może poradzić sobie z własnym niewolnikiem.
![]() | ![]() |
Masil chce pozbyć się Orknaroka. Zabierz go na wykopaliska obok świątyni Mora Sul i spróbuj oddać pracującemu tam Fasimowi. Ten jednak nie chce niewolnika i odeśle Cię do nadzorcy wykopalisk Orka Kalescha. Ork również nie będzie chciał przejąć Orknaroka, więc będziesz musiał po prostu puścić go wolno.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
19. Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników
Zadanie zleca nadzorca niewolników pracujących na wykopaliskach Grubas (ten od artefaktów sprzedawanych Faesulowi). W zamian za pomoc zażąda ośmiu mikstur.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +5
20. Oswobodź Mora Sul
Klasyczny quest związany z odbiciem miasta. W tym celu musisz skontaktować się w Koczownikami i zadbać o ich wsparcie. Osobami, które pomogą Ci w tym zadaniu są Anktos (walczysz z nim na arenie), Kayor (przywódca koczowników) i Merdarion (mag wody).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Koczownicy +5
21. Otwórz świątynię w Al Shedim
Zadanie wyniknie podczas rozmowy z Tamkoshem, ale cała sprawa rozegra się na wykopaliskach Al Shedim. Jak otworzyć świątynię opisałem dokładnie przy okazji questów z wykopalisk.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Questy
- Ardea | Questy | Solucja Gothic 3
- Reddock (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Reddock (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Cape Dun (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Cape Dun (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Cape Dun (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (5) | Questy | Solucja Gothic 3
- Gotha | Questy | Solucja Gothic 3
- Okara (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Okara (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Trelis (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Trelis (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nemora (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nemora (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Faring (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Faring (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Faring (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Vengard (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Vengard (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Ognia (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Ognia (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Ognia (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Wilka (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Wilka (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Młota (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Młota (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Młota (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Klasztor | Questy | Solucja Gothic 3
- Bezdroża Nordmaru | Questy | Solucja Gothic 3
- Braga (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Braga (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Erai (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Erai (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Sala (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Sala (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Lago | Questy | Solucja Gothic 3
- Bakaresh (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Bakaresh (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Bakaresh (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ishtar (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ishtar (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ishtar (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Wykopaliska Al Shedim (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Wykopaliska Al Shedim (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (5) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (6) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (7) | Questy | Solucja Gothic 3
- Bezdroża Varantu | Questy | Solucja Gothic 3
- Inne | Questy | Solucja Gothic 3
- Główne zadania (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Główne zadania (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Główne zadania (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Questy
- Gothic 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.