Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Faring (1) | Questy poradnik Gothic 3

1. Artefakt Alego

O artefakcie wspomina kilka osób, w tym sam Ali ale najbardziej potrzebny będzie Tomowi.

Ali to gruby asasyn przechadzający się po Faring - Faring (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Ali to gruby asasyn przechadzający się po Faring. Artefaktem jest Kamień Przodków. Odebrać go możesz na kilka sposobów np. ukraść (jeśli jesteś w tym dobry) albo po prostu znokautować Alego i zabrać Kamień.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Atrybuty: Kradzież +1

2. Jaskinia Rocko

Zadanie zleca sam Rocko, którego spotkasz przy wejściu do Faring.

Rocko zajmuje się wykopywaniem cennych rzeczy z ziemi - Faring (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Rocko zajmuje się wykopywaniem cennych rzeczy z ziemi. Interesuje go jaskinia znajdująca się niedaleko wieży strzegącej przejścia na przełęcz do Nordmaru. Za oczyszczenie jej z potworów odpali Ci trochę rudy. Zadanie całkiem łatwe bo w jaskini siedzą tylko gobliny.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Faring +4

3. Kowal z Faring

Zadanie wynika z rozmowy z samym kowalem Zakoshem. Wykonane będzie dopiero jak skłonisz go do uczenia Cię rzemiosła kowalskiego.

1 - Faring (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Będziesz musiał popisać się siłą fizyczną i podnieść młyński kamień - Faring (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Będziesz musiał popisać się siłą fizyczną i podnieść młyński kamień. To ulubiona zabawa Orków na dziedzińcu. Musisz oczywiście dysponować odpowiednią siłą. Dokonanie tego zaimponuje kowalowi na tyle, że zgodzi się Cię uczyć. Kowal daje także inną próbę z Trollami (opisane dalej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Orkowie +1

4. Myśliwi z Faring

Zadanie wynika podczas rozmów z Orkami i przede wszystkim dwójką myśliwych: Tomem i Wilsonem. Musisz ich przekonać by wciągnęli Cię w swoje szeregi, bo tylko tak dostaniesz zgodę na wejście na przełęcz. Wiąże się z tym wykonanie kilku zadań (opisane dalej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Faring +4

5. Pokonaj Gorana na Arenie

Zadanie typowe dla Areny. Chodzi tu o mniejszą arenę, znajdującą się poza terenem zamku. Zarządza nią Curtis. Goran. Reguły takie jak zawsze. Trzeba szczególnie uważać żeby nie wyjść poza koło, bo arena jest jakaś mała.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Faring +8
  • Atrybuty: Siła +1

6. Pokona Moffa na arenie

Kolejny quest związany z mniejszą areną w Faring. Przeciwnikiem jest Moff. Reguły jak zawsze.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Faring +8
  • Atrybuty: Siła +4

7. Pokonaj Mortisa na arenie

To też quest związany z areną ale tą większą, orkową, urządzoną na dziedzińcu zamku. Zarządza nią Tarok i nie pozwoli Ci walczyć dopóki nie będziesz miał reputacji znakomitego gladiatora. Porozmawiaj z nim a dowiesz się gdzie musisz się udać by zdobyć sławę. Mortis będzie jednym z rywali jak już będziesz mógł walczyć w Faring. Wcześniej musisz pokonać Vigo i Tukasha.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 3500
  • Reputacja: Orkowie +2

8. Pokonaj Rozhova na arenie

Kolejny pojedynek na dużej arenie w Faring. Przeciwnikiem jest Rozhov a wcześniej musisz uporać się z Vigo, Tukashem i Mortisem.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 4000
  • Reputacja: Orkowie +2

9. Pokonaj Spike'a na arenie

Ostatni pojedynek na mniejszej arenie. Spike to mistrz a wcześniej musisz pokonać Gorana i Moffa.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Faring +8
  • Atrybuty: Siła +1

10. Pokonaj Tukasha na arenie

Drugi pojedynek na dużej arenie. Wcześniej musisz pokonać Vigo.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 3000
  • Reputacja: Orkowie +2