Gothic 3: Silden (2)
Aktualizacja:
14. Orkowie w Silden potrzebują kowala
Zadanie zleca Denpok. Żeby je wykonać musisz poinformować o wolnym stanowisku Kadoka. Po tym jak znajdziesz jego młot kowalski, Kadok zgodzi się pracować dla Denpoka.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
15. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana
Zadanie zleca jeden z drwali pracujących niedaleko Silden Bozep.
![]() | Bozep wręczy Ci paczkę z jagodami z poleceniem odniesienia jej rybakowi Stanowi z Silden. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Silden +2
16. Pieczeń dla Frillocka
Zadanie zleca jeden z orków strażników Frillock.
![]() | Frillock od wielu dni stoi na warcie i jest głodny. Przynieś mu pięć kawałów pieczeni (z pewnością masz tyle w plecaku). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Silden +2
17. Pokonaj Jarocka na arenie
Zadanie związane z walką na arenie. Areną zarządza Barrack a zasady są takie same jak w każdym innym mieście. Twoim pierwszym przeciwnikiem jest Jarock.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +6
- Atrybuty: Siła +1
18. Pokonaj Jarolla na arenie
Kolejne zadanie związane z walką na arenie. Tym razem rywalem jest Jaroll.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +6
- Atrybuty: Siła +1
19. Pokonaj Trompoka na arenie
Kolejne zadanie związane z walką na arenie. Ostatnim rywalem jest mistrz Silden Trompok.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
- Atrybuty: siła +1
20. Pokonaj Willa
Zadanie wynika z rozmowy z Samym Willem, jednym z drwali. Will przechwala się jaki to z niego wspaniały fighter. Musisz dać mu nauczkę.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Atrybuty: Siła +1
21. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta
Część zadania związanego z poszukiwaniem dodatkowych strażników dla Denpoka. Po tym jak już namówisz Brontobba do pracy dla Denpoka, musisz powiadomić o tym tego drugiego.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
22. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta
Zadanie identyczne jak poprzednie, z tym, że w roli głównej występuje Frillock.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
23. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście
Zadanie identyczne jak poprzednie dwa, z tym, że w roli głównej występuje Gancka.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
24. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta
Zadanie identyczne jak poprzednie trzy, z tym, że w roli głównej występuje Irmak.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +6
25. Przepędź Orków z Silden
Zadanie polegające na wybiciu i wypędzeniu załogi Orków w Silden. W sprawę zamieszani są bracia Inog i Anog a także Falk, ale to jak zwykle na Ciebie spadnie czarna robota.
![]() | ![]() |
Stosuj stałą taktykę wywabiania Orków i najemników poza palisadę. Teren wokół Silden jest duży i jest gdzie ganiać się z rywalem. Nie wahaj się uciekać i kluczyć, tak by rozbić wroga na mniejsze grupy. Szczególnie uważaj na szamana bo to bardzo groźny przeciwnik (szczególnie jeśli asystuje mu kilku wojowników).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 7500
- Reputacja: Rebelianci +5
26. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry
Zadanie zleca Givess po tym jak dostarczysz mu skóry. Będziesz musiał wrócić z powrotem do Lukjana oddać mu pieniądze będące zapłatą.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Silden +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




