Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Silden (2) | Questy poradnik Gothic 3

14. Orkowie w Silden potrzebują kowala

Zadanie zleca Denpok. Żeby je wykonać musisz poinformować o wolnym stanowisku Kadoka. Po tym jak znajdziesz jego młot kowalski, Kadok zgodzi się pracować dla Denpoka.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Silden +6

15. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana

Zadanie zleca jeden z drwali pracujących niedaleko Silden Bozep.

Bozep wręczy Ci paczkę z jagodami z poleceniem odniesienia jej rybakowi Stanowi z Silden - Silden (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Bozep wręczy Ci paczkę z jagodami z poleceniem odniesienia jej rybakowi Stanowi z Silden.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Reputacja: Silden +2

16. Pieczeń dla Frillocka

Zadanie zleca jeden z orków strażników Frillock.

Frillock od wielu dni stoi na warcie i jest głodny - Silden (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Frillock od wielu dni stoi na warcie i jest głodny. Przynieś mu pięć kawałów pieczeni (z pewnością masz tyle w plecaku).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 750
  • Reputacja: Silden +2

17. Pokonaj Jarocka na arenie

Zadanie związane z walką na arenie. Areną zarządza Barrack a zasady są takie same jak w każdym innym mieście. Twoim pierwszym przeciwnikiem jest Jarock.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Silden +6
  • Atrybuty: Siła +1

18. Pokonaj Jarolla na arenie

Kolejne zadanie związane z walką na arenie. Tym razem rywalem jest Jaroll.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Silden +6
  • Atrybuty: Siła +1

19. Pokonaj Trompoka na arenie

Kolejne zadanie związane z walką na arenie. Ostatnim rywalem jest mistrz Silden Trompok.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Silden +6
  • Atrybuty: siła +1

20. Pokonaj Willa

Zadanie wynika z rozmowy z Samym Willem, jednym z drwali. Will przechwala się jaki to z niego wspaniały fighter. Musisz dać mu nauczkę.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Atrybuty: Siła +1

21. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta

Część zadania związanego z poszukiwaniem dodatkowych strażników dla Denpoka. Po tym jak już namówisz Brontobba do pracy dla Denpoka, musisz powiadomić o tym tego drugiego.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Silden +6

22. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta

Zadanie identyczne jak poprzednie, z tym, że w roli głównej występuje Frillock.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Silden +6

23. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście

Zadanie identyczne jak poprzednie dwa, z tym, że w roli głównej występuje Gancka.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Silden +6

24. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta

Zadanie identyczne jak poprzednie trzy, z tym, że w roli głównej występuje Irmak.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Silden +6

25. Przepędź Orków z Silden

Zadanie polegające na wybiciu i wypędzeniu załogi Orków w Silden. W sprawę zamieszani są bracia Inog i Anog a także Falk, ale to jak zwykle na Ciebie spadnie czarna robota.

1 - Silden (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Stosuj stałą taktykę wywabiania Orków i najemników poza palisadę - Silden (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Stosuj stałą taktykę wywabiania Orków i najemników poza palisadę. Teren wokół Silden jest duży i jest gdzie ganiać się z rywalem. Nie wahaj się uciekać i kluczyć, tak by rozbić wroga na mniejsze grupy. Szczególnie uważaj na szamana bo to bardzo groźny przeciwnik (szczególnie jeśli asystuje mu kilku wojowników).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 7500
  • Reputacja: Rebelianci +5

26. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry

Zadanie zleca Givess po tym jak dostarczysz mu skóry. Będziesz musiał wrócić z powrotem do Lukjana oddać mu pieniądze będące zapłatą.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Silden +4
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1