Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
Aktualizacja:
Imperium Akt IV, Misja opcjonalna - Obóz Orków
Dla rozluźnienia twórcy gry zaserwowali nam znacznie łatwiejszą potyczkę. Zadanie jest proste - zniszczyć wszystkie namioty w obozie Orków. Do walki można wziąć, co się chce, najlepiej jednostki, którym chcemy podnieść poziom. Rozstawiamy się dość standardowo, przy czym kawalerię lepiej rozstawić na lewym skrzydle, a balistę na prawym.

Ruszamy śmiało do przodu. Po krótkim marszu natkniemy się na dwie grupy zielonoskórych idących na nas od frontu. Atakujemy je czym chcemy, tylko nie kawalerią. Tą obracamy o 180 stopni i czekamy, aż w zasięgu wzroku pojawi się oddział goblinów, który chce nas zajść od tyłu. Gdy już się z tymi pokurczami rozprawimy, przerzucamy konnicę na prawe skrzydło. W międzyczasie główne siły powinny rozprawić się z kolejnymi falami przeciwników.
Gdy jeźdźcy dotrą na miejsce przeznaczenia, z prawego-górnego rogu mapy powinny na nas ruszyć wrogie regimenty - najpierw rozmiękczamy je balistą i łucznikami, potem szarżujemy kawalerią i po kłopocie. W dość krótkim odstępie czasu pojawi się dwóch zielonych bossów. Obu warto wyzwać na pojedynek - kto kogo jest mniej istotne. W tym czasie nasze wojska powinny dobijać oddziały wroga. Gdy wokoło będzie już pusto, a my pozbieramy przedmioty - można zaatakować obóz.

Na tym etapie misji jedyne żywi przedstawiciele zielonoskórych, to najprawdopodobniej niedobitki, więc nic nie powinna nam zakłócić radosnej rozwałki. Gdy padnie ostatni namiot, bitwa jest wygrana.
W trakcie wykonywania tego zadania bohaterowie zdobyli kilka poziomów, dzięki którym Aurelion rozpoczęła naukę umiejętności błogosławieństwo Ashuryana z drzewka dowodzenia, natomiast fizyczny zaczął zgłębiać tajniki strzału feniksa z drzewka walki. Po misji możemy się zregenerować i dojść do następnego punktu, kiedy to pod naszą kontrolę wrócą Imperialne wojska.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
