Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Imperium Akt III, Misja 4 - Świątynia Chaosu

Misja ta nie należy do specjalnie trudnych, więc pomysł nabyci mistrzów miecza nie był zły. Niestety nie udało mi się zrealizować zamiaru wytrenowania ich chociaż na drugi poziom, gdyż za bardzo ich na początku oszczędzałem. Na starcie rozstawiamy się standardowo, po czym ruszamy do przodu, aż zauważymy barykadę widocznym na poniższym zdjęciu.

Pierwsza barykada wraz z obeliskiem. - Akt III Misja 4 - Świątynia Chaosu | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Pierwsza barykada wraz z obeliskiem.

W tym momencie włączamy wizualizację zasięgu zaznaczonej jednostki i ustawiamy się tak, aby obie zapory znalazły się na samym skraju donośności naszych łuków. Po ich zniszczeniu kierujemy ostrzał na oba oddziały miotaczy toporków. Gdy już będą gryźć ziemię przenosimy ostrzał na maruderów. W tym momencie wrogi czarodziej powinien umieścić pomiot Chaosu w naszych szeregach, którego to wykańczamy jak najszybciej i ruszamy piechotą na pozostałe jednostki wroga. Nie warto oszczędzać za bardzo mistrzów miecz, gdyż niedługo dotrzemy do kapliczki, która pozwoli nam zregenerować siły. Po zniszczeniu przeciwnika oraz jego obelisku skręcamy w prawo, gdzie napotykamy podobna grupkę do tej, którą unicestwiliśmy przed chwilką.

Drugi z obelisków po lewej, po prawej kapliczka regeneracji. - Akt III Misja 4 - Świątynia Chaosu | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Drugi z obelisków po lewej, po prawej kapliczka regeneracji.

Z tą blokadą drogi postępujemy jak z poprzednią, po czym przesuwamy najbardziej uszkodzone jednostki w pobliże kapliczki. Po regeneracji sił ruszamy na południ, gdzie czeka na nas ostatnie zgrupowanie wroga.

Tym razem to my możemy skorzystać z zasieków, jednak okazało się to bezcelowe, gdyż zajęcie pozycji zabrało łucznikom cenny czas, który mogli poświęcić na wsparcie piechoty. Jak to zwykle bywa, ta walka jest najtrudniejsza, lecz i tak nie bardzo skomplikowana. Trzeba po prostu metodycznie wybijać oddziały wroga, uważając jednocześnie na dość dużą ilość pomiotów Chaosu. Do walki z nimi szczególnie przydatna jest umiejętność zabójca smoków, którą może mieć nasz fizyczny. Po tym zwycięstwie możemy doliczyć kolejną misję do naszego konta.

W międzyczasie bohaterowie zdobyli trochę punktów, za które Aurelia rozpoczęła naukę w dziedzinie ogni feniksa, natomiast fizyczny dokończył szkolenie wspomnianego zabójcy smoków. W obozie można podreperować swoje jednostki, kupić drugą balistę i trochę prochu dla piechoty. Następnie wracamy do dowodzenia wojskami Imperium. W tym wypadku również warto dozbroić naszą piechotę w urządzenia oblężnicze, a zwłaszcza proch, gdyż czeka nas kolejny szturm na twierdzę.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-01-26
11:12

fan realu madryt i raula Legend

fan realu madryt i raula

spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik

Komentarz: fan realu madryt i raula
2007-01-26
19:30

zanonimizowany7945 Legionista

hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]

co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary

z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje

co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi

to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D

peace

Komentarz: zanonimizowany7945
2009-08-29
16:03

zanonimizowany648338 Junior

😊

Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.

Komentarz: zanonimizowany648338
2009-08-29
16:07

zanonimizowany648338 Junior

Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy

Komentarz: zanonimizowany648338

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl