Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
Aktualizacja:
Chaos Akt III, Misja 5 - Zamiana w demona
Dość interesująca misja, gdyż przez większość czasu jest banalnie łatwo - Elfy po prostu nie są w stanie przebić się przez pancerz Chaosu, ale z drugiej strony pojedynek ze smokiem jest cholernie losowy. Na szczęście macie mnie (co za skromność :) ), więc zredukujemy czynnik losowy do minimum. Przed bitwą wybieramy następujące wojska: dwa regimenty wojowników Chaosu, po jednym miotaczy, kawalerii demonów Khorne'a, a do tego wszystkich bohaterów, wyrdspawn'a oraz armatkę. Ponadto przekazujemy Thorgarowi wszystkie mikstury leczenia, a on powinien oddać drugiemu wojowi pierścień, który produkuje wyrdspawn'y.
Zaraz po załadowaniu mapy naszym oczom ukazuje się miejsce, które należy obronić. Na szczęście na środku stoi ołtarz regeneracji, więc można skończyć misję praktycznie bez strat. Wojska rozstawiamy mniej-więcej tak, jak na obrazku poniżej. Po jednym oddziale piechoty przy każdej z barykad, przy kapliczce armatę (tylko tak odrobinę na południe od niej, żeby przez przypadek nie strzelić w ten ołtarzyk), kawalerię i strzelców przy górnej zaporze. Zaczynamy rozróbę.

Na początek robimy coś nietypowego, każemy armacie strzelić raz w ziemię w pobliżu owej barykady - chcemy sobie wyłom zrobić, po czym na cel obieramy jedyny widoczny regiment Elfów. Gdy się zbliżą atakujemy strzelcami - wróg nie powinien nawet dojść do zapory. Chwilę potem pojawią się z tamtego kierunku jeszcze dwa oddziały, w tym jeden łuczników. Właśnie w nich powinna strzelać armata. Gdy włócznicy podejdą bliżej, znów walimy do nich strzelcami, po czym szarżujemy kawalerią. Od razu robimy sobie wyrdspawn'a i dołączamy do go grupki strzeleckiej. Oczywiście kawaleria powinna dobić łuczników, a potem zniszczyć monument. Od tego momentu ta strona jest bezpieczna.
W międzyczasie pojawią się wrogie jednostki, zdążające na dwie pozostałe barykady. Od tej chwili, do pojawienia się po raz pierwszy smoka, gra polega na skutecznym ostrzeliwaniu przeciwnika i dobijaniu resztek przy pomocy kawalerii, ewentualnie piechoty. W chwilach oddechu powinniśmy regenerować przy ołtarzu siły. Ogólnie jeden oddział piechoty na barykadę wystarczy by jej bronić. Do tego odpowiednie manewry kawalerią, strzelcami i armatą powinny znacznie ułatwić obronę. Trzeci oddział piechoty powinien służyć za zastępstwo, gdy któryś z pozostałych trzeba będzie wyleczyć. Poza tym dobrze jest zrobić jeszcze jednego wyrdspawn'a.

Gdy po raz pierwszy pojawi się smok, weźcie go na cel swoimi jednostkami strzeleckimi, a jak straci ok. 1/3 życia, wyzwijcie na pojedynek fizolem. Powinien bez problemów go przepędzić. Teraz znów czeka nas kilka minut odpierania ataków, po czym Thorgar stanie się księciem demonów. Spowoduje to, po pewnym czasie, powrót tego wrednego smoka. Niestety, gdy nasz księciunio się do niego zbliży (albo na odwrót) automatycznie zaczynają pojedynek. Dlatego dobrze jest najpierw bestię porządnie ostrzelać. I tu uwaga, cały czas używajcie umiejętności w czasie pojedynku, a gdy widzicie, że życie zbyt szybko wam spada - nie żałujcie mikstur leczenia. Ponadto w międzyczasie wciąż będą nadciągać siły Elfów, dlatego musicie uważać, żeby nie zadały wam strat, ewentualnie je wyleczyć. Na szczęście po śmierci gada jest jeszcze chwila czasu, którą można wykorzystać na pozbieranie przedmiotów i regenerację.
Po walce zostajemy od razu przeniesieni do nowej lokacji. Akt IV czas zacząć.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
