Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
Aktualizacja:
Chaos Akt I, Misja 1 - Zbieranie wojsk
Misja lekka, łatwa i przyjemna. Cała sztuka polega na uratowaniu jak największej liczby jednostek, choćby z jednym żołnierzem.
Ruszamy na północ i od razu zabijamy dwóch Imperialnych obdartusów. Dalsza droga w tym kierunku zetknie nas z liczniejszym oddziałem, ale dobrze wymierzony topór zagłady oraz pomoc miotaczy toporków szybko załatwi sprawę. I od razu pewna uwaga. Wymieniona wyżej umiejętność jest bardzo potężna, ale ma pewną wadę - rani również nasze jednostki. Ja zdecydowałem się w nią inwestować, ze świadomością, że należy używać jej tylko wtedy, gdy przed nami nie ma żadnych sojuszniczych oddziałów. Ogólnie mój pomysł na Thorgara - czołg :).
Teraz mamy do wyboru dwie drogi: w lewo i do góry. Wybieramy tą drugą. Zaraz za zakrętem widać trzy czekające na nas przedmioty bronione przez kolejny wrogi regiment. Szybka walka i łupy nasze. Wracamy na główną drogę, gdzie po pewnym czasie natkniemy się na oddział maruderów walczących z miecznikami. Wspomagamy naszych, po czym kierujemy się na chwilkę na południe, gdyż stamtąd wyjdzie drugi oddział. Po pokonaniu obu, wdzięczne marudy przyłączą się do nas.

Dalsza podróż tą drogą doprowadzi nas do nielicznej grupki, składającej się z mocno przetrzebionej piechoty oraz czarodzieja, atakowanych przez Imperialistów. Dobrze jest się pośpieszyć, żeby ktokolwiek przetrwał z sojuszniczego regimentu. Po wygranej walce dołączamy maga do miotaczy i skręcamy na południe, gdzie czeka na nas kilka kolejnych przedmiotów. Po ich splądrowaniu czas na ostatnią bitwę. Jeśli któryś z oddziałów jest w kiepskim stanie, lepiej zostawić go z tyłu. Po krótkim spacerku w kierunku północnym natykamy się na regularną bitwę. Jak najszybciej szarżujemy na regimenty strzelców, które mogą nieźle przetrzebić nasze szeregi, po czym dobijamy piechotę - zwycięstwo jest nasze.
Po walce możemy śmiało ruszyć na południe, gdzie będziemy mogli podreperować i usprawnić nasze wojska. Tak naprawdę wystarczy się zająć czterema najlepszymi oddziałami - dwa regimenty miotaczy i po jednym maruderów oraz wojowników Chaosu. W kwestii rozwoju herosów - jak już wspomniałem Thorgar inwestuje w topór zagłady, natomiast czarodziej w wiatr śmierci.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
