Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
Aktualizacja:
Chaos Akt III, Misja 3 - Nadmorska twierdza
Tak, tak, panie i panowie, znów twierdza do zdobycia, tylko tym razem jakby łatwiej. Co by tu zabrać ze sobą na kolejną łupieżczą wyprawę? Ja zdecydowałem się kupić po jeszcze jednym oddziale wojowników i kawalerii Chaosu (w moim przypadku wyznają Khorne'a), po czym do bitwy wystawiłem wszystkich bohaterów, dwie armaty, dwa wyrdspawn'y, demony Khorne'a, świeżo zakupione oddziały i ich wyższo poziomowe odpowiedniki. Rozstawiłem je w następujący sposób - armaty całkiem po lewej, po prawej wszyscy bohaterowie (Thorgara w tej misji lepiej nie przydzielać do oddziału) wraz z nowymi regimentami oraz wyrdspawn'y. Reszta tam gdzie stała, tylko bliżej krawędzi mapy. Zaczynamy rozróbę.
Armatki ruszamy odrobinę do przodu, aż naszym oczom ukaże się wieża widoczna na poniższym zdjęciu. Znajdująca się na niej machina jest, oczywiście, naszym celem. Tym czasem ruszamy grupkę po prawej tak, aby minęła od północy wzgórze, przy którym stoi. Na wschód od niego pojawi się Imperialne działo wraz z obstawą. Jeśli wam się nie śpieszy, możecie poczekać po zachodniej stronie pagórka, aż owe wojska się do was zbliżą. Dzięki takiemu manewrowi armata będzie zbyt blisko, by móc nas ostrzelać. Po wybiciu tych przeciwników, Thorgara przemieszczamy w kierunku widocznego w oddali punktu kontrolnego, a reszta grupki powinna tu chwilkę poczekać, gdyż niedługo nadciągnie tu jeszcze jeden oddział kawalerii.

Prześledźmy teraz naszą sytuację. Główne siły wciąż czekają przy lewym-dolnym rogu mapy, grupa uderzeniowa w pobliżu prawego-dolnego, Thorgar zbliża się do murów, a armaty zakończyły ostrzał pierwszej wieży. I nimi się teraz zajmiemy. Manewr naszego czempiona powinien odsłonić drugie Imperialne działo. Należy je zniszczyć. W międzyczasie nasz bohater sprowokuje oddział mieczników wraz z kapitanem do opuszczenia zamku. Kapitana należy wyzwać na pojedynek, a jego regiment wdeptać w ziemię grupą uderzeniową. W tym czasie można zacząć podsuwać główne siły pod mury twierdzy, ale nie za blisko.
Gdy armaty skończą sprawę z konkurencją, czas na ostrzał tej części murów, która znajduje się na lewo od bramy. Świetnie na pozycję strzelecką nadaje się wzgórze, które znajduje się w pobliżu. W międzyczasie dobrze jest podsunąć wszystkich herosów pod mury, zająć nimi punkt kontrolny i, przy pomocy czarów, przetrzebić siły wroga stojące na murach. Gdy zrobimy wyłom w twierdzy wpuszczamy samego Thorgara w obręb zamku, a pozostałych bohaterów dołączamy do nowych oddziałów. Teraz czas na trochę zabawy. Nasz czempion, wchodząc do środka, sprowokuje wszystkie wrogie siły do zejścia z murów i ruszenia na niego. Na dobrą sprawę pewnie sam wybiłby większość z nich, ale nie o to nam chodzi. W pierwszej kolejności zaatakują go srebrne hełmy - warto teraz użyć pierścienia, żeby zrobić sobie wyrdspawn'a. W międzyczasie armaty powinny poszerzać wyłom. Kiedy wrogie oddziały zainteresują się Thorgarem, można ruszyć resztę sił do środka. Choć jeśli zależy wam na podniesieniu poziomu świeżo nabytych oddziałów, wystarczy wykorzystać jedynie wcześniejszą grupę uderzeniową, a pozostałe regimenty trzymać w odwodzie na wszelki wypadek.
Gdy dziura w murze stanie się wystarczająco szeroka, można rozpocząć ostrzał okrętów stojących w porcie. W międzyczasie nasze siły powinny już kończyć dobijanie przeciwnika, więc po krótkim czasie bitwa zakończy się naszym zwycięstwem. Po niej wystarczy tylko naprawić wojska i można ruszać do kolejnej misji.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
