Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Imperium Akt III, Misja opcjonalna - Eskorta karawany

Znów mamy możliwość zdobyć trochę bonusów. Tym razem trzeba osłonić cztery krasnoludzkie katapulty, aż dojdą do końca mapy. Do tej misji wybrałem wszystkie regimenty strzeleckie oraz piesze, zero kawalerii. Żeby było dowcipniej popełniłem, teoretycznie, dwa błędy - wziąłem maga jadeitowego, choć chciałem ognistego, a Stefan wciąż siedział na koniu, przez co nie mógł dołączyć do żadnego oddziału. Jak się w trakcie misji okazało, miałem z tym więcej szczęścia niż rozumu. Ale nie uprzedzajmy wypadków. Rozstawiamy się jak poniżej i zaczynamy zabawę.

Dzielny Stefan (kto go w ogóle tak nazwał?) na czele wojsk. - Akt III Misja opcjonalna - Eskorta karawany | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Dzielny Stefan (kto go w ogóle tak nazwał?) na czele wojsk.

W sumie cała misja polega na systematycznym wyprzedzaniu katapult, które jak głupie prą do przodu, nie czekając na nasze wojska. Droga jest prosta w sensie zawiłości, a w sensie kształtu przypomina odwróconą literkę U. Przez cały czas trzeba przeć naprzód uważając na czające się po bokach jednostki zielonoskórych. Problemy mogą stwarzać jedynie oddziały, które nagle pojawiają się na naszych bokach, gdyż wcześniej kryły się w plamach nie odkrytego terenu. Ważnym jest, by korzystać z obu bohaterów - von Kessel nadaje się świetnie na czołg, można nim śmiało szarżować na wrogów, którzy na nim skupią swe ciosy, po czym dobić ich piechotą. Natomiast główną zaletą maga jest umiejętność ojciec cierni, dzięki której można zatrzymać na dłuższy czas oddział przeciwnika, aby w spokoju wybić pozostałe grupki. Doprawdy ciężko przecenić ten czar.

Troszkę ukryte miejsc, w którym można znaleźć miksturkę i złoto. - Akt III Misja opcjonalna - Eskorta karawany | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Troszkę ukryte miejsc, w którym można znaleźć miksturkę i złoto.

Najwięcej trudności jest pod sam koniec, gdzie po obu stronach drogi czają się łucznicy a przed nami stoją główne siły wroga. Żeby nie było za prosto, katapulty zaczynają nas wyprzedzać i wpadają prosto w łapy zielonoskórych. Na domiar złego nasze wojska będę już prawdopodobnie zmęczone i nie bieg stanie się praktycznie niemożliwy. Dlatego też piechotą i Stefanem należy przeć do przodu, zaś strzelcami wykańczać zielonych łuczników. Na szczęście w krytycznym momencie wesprą nas siły Krasnoludów, więc wymagana ilość sprzętu powinna spokojnie ukończyć misję.

Wdzięczne brodate ludki podarują nam oddział swej piechoty oraz jedną z osłanianych wcześniej katapult. Po bitwie możemy śmiało zregenerować siły, dokupić co trzeba otrzymanym jednostkom oraz, ewentualnie, jakieś ciekawe przedmioty dla Stefana, braciszka oraz jednego z dwóch pozostałych bohaterów - następne zadanie znów będzie wykonywać trzech herosów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-01-26
11:12

fan realu madryt i raula Legend

fan realu madryt i raula

spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik

Komentarz: fan realu madryt i raula
2007-01-26
19:30

zanonimizowany7945 Legionista

hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]

co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary

z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje

co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi

to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D

peace

Komentarz: zanonimizowany7945
2009-08-29
16:03

zanonimizowany648338 Junior

😊

Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.

Komentarz: zanonimizowany648338
2009-08-29
16:07

zanonimizowany648338 Junior

Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy

Komentarz: zanonimizowany648338

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl