Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
Aktualizacja:
Imperium Akt III, Misja opcjonalna - Eskorta karawany
Znów mamy możliwość zdobyć trochę bonusów. Tym razem trzeba osłonić cztery krasnoludzkie katapulty, aż dojdą do końca mapy. Do tej misji wybrałem wszystkie regimenty strzeleckie oraz piesze, zero kawalerii. Żeby było dowcipniej popełniłem, teoretycznie, dwa błędy - wziąłem maga jadeitowego, choć chciałem ognistego, a Stefan wciąż siedział na koniu, przez co nie mógł dołączyć do żadnego oddziału. Jak się w trakcie misji okazało, miałem z tym więcej szczęścia niż rozumu. Ale nie uprzedzajmy wypadków. Rozstawiamy się jak poniżej i zaczynamy zabawę.

W sumie cała misja polega na systematycznym wyprzedzaniu katapult, które jak głupie prą do przodu, nie czekając na nasze wojska. Droga jest prosta w sensie zawiłości, a w sensie kształtu przypomina odwróconą literkę U. Przez cały czas trzeba przeć naprzód uważając na czające się po bokach jednostki zielonoskórych. Problemy mogą stwarzać jedynie oddziały, które nagle pojawiają się na naszych bokach, gdyż wcześniej kryły się w plamach nie odkrytego terenu. Ważnym jest, by korzystać z obu bohaterów - von Kessel nadaje się świetnie na czołg, można nim śmiało szarżować na wrogów, którzy na nim skupią swe ciosy, po czym dobić ich piechotą. Natomiast główną zaletą maga jest umiejętność ojciec cierni, dzięki której można zatrzymać na dłuższy czas oddział przeciwnika, aby w spokoju wybić pozostałe grupki. Doprawdy ciężko przecenić ten czar.

Najwięcej trudności jest pod sam koniec, gdzie po obu stronach drogi czają się łucznicy a przed nami stoją główne siły wroga. Żeby nie było za prosto, katapulty zaczynają nas wyprzedzać i wpadają prosto w łapy zielonoskórych. Na domiar złego nasze wojska będę już prawdopodobnie zmęczone i nie bieg stanie się praktycznie niemożliwy. Dlatego też piechotą i Stefanem należy przeć do przodu, zaś strzelcami wykańczać zielonych łuczników. Na szczęście w krytycznym momencie wesprą nas siły Krasnoludów, więc wymagana ilość sprzętu powinna spokojnie ukończyć misję.
Wdzięczne brodate ludki podarują nam oddział swej piechoty oraz jedną z osłanianych wcześniej katapult. Po bitwie możemy śmiało zregenerować siły, dokupić co trzeba otrzymanym jednostkom oraz, ewentualnie, jakieś ciekawe przedmioty dla Stefana, braciszka oraz jednego z dwóch pozostałych bohaterów - następne zadanie znów będzie wykonywać trzech herosów.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
