Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
Aktualizacja:
Imperium Akt II, Misja 3 - Jaskinia szczurów
Najpierw uwaga na całą misję: łucznicy to główne jednostki i największa siła ognia w naszej armii. Kawaleria i balista to tylko wsparcie, włócznicy to mur, który ma osłonić strzelców. Najlepiej każdy rodzaj wojsk podpiąć sobie pod inny skrót klawiszowy. Ustawiamy wojsko jak na obrazku poniżej i rozpoczynamy grę. Wysuwamy lekko do przodu włóczników, po czym włączamy im szyk mur z tarcz, a łucznikom płonące strzały. Przez najbliższy czas nie ruszamy kawalerii, chyba że na horyzoncie nie widać żadnych nowych wrogów - wtedy można zaszarżować, po czym szybko się wycofać. Ważne aby pierwszą falę Skawenów przeżyło chociaż pięciu jeźdźców. Przez dobrych parę minut odpieramy ataki kolejnych oddziałów szczuroludzi i czekamy na przyjście ichniego herosa. Najlepiej zabić go z odległości. Jeśli się zanadto zbliży można wyzwać go naszym fizolem na pojedynek. Gdy już się z nim uporamy czas na drugą fazę misji.

W tym momencie mamy przed sobą dwie drogi do wyboru, w lewy górny róg mapy i prawy dolny. Ponieważ najprawdopodobniej nasze siły walczące wręcz uległy znacznemu przerzedzeniu trzeba zacząć stosować taktykę małych kroczków. Jak już mówiłem główna siłą są strzelcy. W mocniejszym z oddziałów przywracamy tryb strzelania na zwykły i powoli ruszamy w lewo. Należy posuwać się bardzo ostrożnie i powoli, gdyż z góry i z prawa przychodzą co jakiś czas szczurze ogry. Na ogół wystarczy skoncentrowany ostrzał poparty odrobiną magii, aby je przynajmniej przepędzić. W żadnym wypadku nie można bawić się w pościgi. Dodatkowo od naszego frontu co jakiś czas ruszą na nas nowe regimenty gryzoni, a raz nawet, gdy już podejdziemy w pobliże kryształu, zaatakuje nas znienacka dość twardy oddział. Dlatego też jednostki niestrzelające należy trzymać cały czas w pobliżu łuczników i osłaniać ich w razie zagrożenia.

Gdy zniszczymy owy kryształ, czas udać się do drugiego. Do tego momentu większość sił wroga, w tym ogry, powinna być już zniszczona, lecz wciąż należy poruszać się bardzo ostrożnie. Przy drugim krysztale czekają na nas 3-4 oddziału szczurów (w tym jeden atakujący z ukrycia) oraz bohater. Na szczęście większość da się powystrzelać zanim dojdą do łuczników. Gdy zniszczymy drugi kryształ mamy na swoim koncie kolejne zwycięstwo. Bardzo ważnym jest, aby nie śpieszyć się i działać jedną zwartą grupą, aby zminimalizować straty. W trakcie tej bitwy moi bohaterowie osiągnęli 22 poziom, przy czym czarodziejka wydała swoje punkty na boski wzrok oraz natchnionego dowódcę. Wojownik dalej szkolił się w drzewku dowodzenia, wykupując okrzyk wojenny oraz zew pogoni.

Pomimo otrzymania po walce dodatkowych 5000 złota, moje straty były na tyle duże, że musiałem sprzedać część przedmiotów, aby w pełni zregenerować oddziały oraz dokupić wszystkich brakujących sierżantów. Po bitwie można Elfami spokojnie ruszyć dalej, aż do imperialnej twierdzy. Wtedy to stracimy nad nimi kontrolę i w nasze ręce wróci Stefan von Kessel. Nim można dojść spokojnie aż do skrzyżowania, gdzie czeka nas wybór, w którą stronę ruszyć.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
