Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
Aktualizacja:
Chaos Akt II, Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
Pierwsza misja Skawenami i od razu głębokie wody. Możemy zabrać ze sobą dwóch herosów i sześć oddziałów. Moje propozycje są następujące: po poprzedniej bitwie nie regenerujemy wojska tylko kasę wydajemy na wzmocnienie Skawenów. W tym celu dokonujemy zakupu szarego proroka, jednego oddziału strzelców oraz miotacza spaczenia. Oprócz tych dwóch regimentów zabieramy ze sobą oddział wojowników klanowych, burzowych gryzoni (w ogóle, co za nazwa :D) oraz oba miotaczy spaczenia. Uzbrajamy je, w co się da, a przede wszystkim dokupujemy sierżantów. Piechocie warto też nabyć muzykanta i sztandarowego, zwłaszcza klanowej, gdyż są dość podatni na straty morale. Ważne też jest, aby działom kupić jak najlepszą broń. Zakupionemu bohaterowi rozwijamy następujące umiejętności: ulubieni słudzy, wytrwałość oraz kaleczące tortury. Po tych przygotowaniach czas na szturm.
Artylerię stawiamy tak bardzo na lewo, jak się da. Powinniśmy wtedy zobaczyć Imperialną armatę na wschodniej części murów. Resztę wojsk stawiamy jak najbliżej rogu mapy, przy którym się znajdują. Kończymy fazę rozstawiania i wycofujemy główne siły jeszcze bardziej. Chodzi o to, żeby wyjść z zasięgu armaty, którą widać tuż przed nami. W tym czasie nasze działa powinny już strzelać do armaty po ich stronie. Gdy ją zniszczą niech zaczną strzelać do tej środkowej. Gdy i tego dokonają czas na trochę manewrowania. Przesuwamy artylerię do prawej krawędzi mapy, a resztę sił powoli przesuwamy wzdłuż niej, aż na horyzoncie pojawi się oddział strzelców za barykadą. Wtedy uderzamy w niego z armat. Gdy celowi załamie się morale ruszy na nas oddział mieczników oraz jeźdźców, a chwilę potem pojawią się łucznicy. Pozwalamy im wszystkim podejść jak najbliżej, a następnie szarżujemy piechotą. Łuczników najlepiej wybić z odległości, żeby za bardzo nie podchodzić pod trzecią wrogą armatę. Gdy już się uporamy z jednostkami wroga czas na sprytny manewr: Kasgita odłączamy od oddziału i każemy mu przejąć punkt kontrolny pod bramą. Dzięki temu Imperialne działo powinno stać się widoczne, a nasza artyleria będzie w stanie je rozwalić. Gdyby nagle zniknęło nam z oczu -wystarczy podejść bohaterem troszkę bliżej. W międzyczasie bierzemy proroka i dołączamy go do regimentu, który poniósł największe straty i używamy umiejętności ulubieni słudzy. Potem przyłączamy go do następnego oddziału i powtarzamy operację, aż nie uleczymy wszystkich oddziałów, albo umiejętności już nie będzie można użyć.

Po zniszczeniu ostatniej armaty czas na destrukcję murów. Najlepiej zacząć od segmentu na prawo od bramy. Gdy nasze wojska będą przechodzić przez wyłom dobrze jest postrzelać z dział do wrogich jednostek spacerujących po murach. Po przejęciu drugiego punktu kontrolnego dobrze jest wprowadzić artylerie do wnętrza fortecy. Po wybiciu widocznych jednostek i regeneracji sił czas na dwa pozostałe miejsca do opanowania. Najpierw zajmiemy się tym po lewej stronie (widać go na powyższym obrazku). Jest on osłonięty przez kilka zabudowań - wystarczy rozwalić je z dział, by móc spokojnie postrzelać do broniących go oddziałów. Gdy już się do nas zbliżą atakujemy resztą sił i znów leczymy straty.

Po tej potyczce przesuwamy artylerię na wprost wejścia do ostatniej części zamku i rozpoczynamy ostrzał. Oddziały, które na nas ruszą atakujemy własnymi jednostkami. Po ich pokonaniu wystarczy się zregenerować i zająć ostatni punkt kontrolny. Bitwa jest wygrana. W jej czasie obaj bohaterowie zdobyli trzy poziomy, dzięki którym nauczyli się zaraźliwej tarczy (Kasgit) oraz magicznej osłony (prorok). Po walce warto się ponaprawiać i dozbroić, zwłaszcza pięć oddziałów, które weźmiemy do następnej misji.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
