Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
Aktualizacja:
Chaos Akt III, Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
Tym razem nasze zadanie polega na znalezieniu przejścia przez Krasnoludzką podziemną twierdzę. Misja jest stosunkowo prosta, a do tego obfita w przedmioty. Jeśli tylko nie będziemy zbytnio pędzić do przodu i wykorzystamy zdolności szarego proroka, powinno obejść się bez większych strat. Rozstawiamy się w sposób standardowy i rozpoczynamy rozgrywkę.
Zaraz na początku spotkamy oddział krasnali - to będzie krótka piłka. Potem skręt w lewo i wchodzimy do sporego pomieszczenia. W jednym z jego rogów widać będzie armatę - cel dla naszego działa. Dobrze jest się do niej przebić jak najszybciej, żeby zniwelować starty przez nią zadawane. Z drugiej strony trzeba uważać, żeby inne jednostki pokurczów nie zaszły nas od tyłu. Sprawne żonglowanie prorokiem pomoże wskrzesić część zabitych żołnierzy.

Po oczyszczeniu tej komnaty warto na chwilkę skierować się na południe mapy, gdzie czeka na nas nagroda. Po jej zebraniu udajemy się w kierunku północnym aż dojdziemy do rozwidlenia. Najpierw ruszamy na wschód, gdzie trzeba pokonać bodajże trzy regimenty krasnali i znów zebrać kilka upominków. Teraz czas na wykończenie resztek wrogich sił. Ruszamy na zachód, gdzie czai się dowódca klanu wraz z obstawą. Goryle to nie problem, ale sam heros jest twardy. Dobrze go szybko zmiękczyć piechotą, a potem wyzwać na pojedynek Kasgitem. Po tej potyczce wystarczy już tylko ruszyć w kierunku tunelu widocznego na zachodzie (ważne żeby właśnie Kasgit się tam zbliżył) i po problemie.
Po tej misji można zajrzeć do miasta i zregenerować siły, ewentualnie dokupić jednostki czy wyposażenie. Niestety ja dopiero tutaj nabyłem trzeciego herosa. Jego 26 punktów wydałem na następujące umiejętności: po pięć w wirującą zagładę, sztorm ostrzy (walka), niepodważalną lojalność, waleczność oraz bitewny okrzyk, a także jeden w magiczną osłonę (dowodzenie). Z kolei Kasgit dalsze punkty zainwestował w deszcz spaczenia, a prorok w plagę.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
