Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
Aktualizacja:
Imperium Akt III, Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
Do tej bitwy wybrałem następującą armię: wszystkich bohaterów, armatę, oba oddziały strzelców oraz kawalerii, a także mieczników. Drugich Rycerzy Pantery wziąłem tylko dlatego, że chciałem podnieść im poziom, choć wiem, że halabardnicy byli by skuteczniejsi. Dlatego też załóżmy, że weźmiecie dwa regimenty piechoty. Rozstawiamy się jak poniżej, przy czym miejsce słabszej konnicy zajmują, oczywiście, halabardnicy. Rozpoczynamy bitwę.

Na dotarcie do braciszka mamy 30 minut - to aż nadto, mi zajęło to 15 min przy pierwszym podejściu, więc nie ma się co śpieszyć i można spokojnie oraz metodycznie dokonywać deratyzacji. Przed upływem tego czasu braciszek będzie dzielnie odpierał wrogie ataki. Najpierw kierujemy się od razu w prawo. Zaraz za krótkim wąwozem znajduje się kotlinka, w której znajdują się w sumie trzy oddziały szczuroludzi. Jak dobrze pójdzie, pierwszy ruszy na nas samotnie, co ułatwi dalszą, i tak już łatwą walkę. Po ich pokonaniu mamy wykonane dodatkowe zadanie.

Kierujemy się na północ, drugim wyjściem z kotlinki (uwaga zaraz za nim, po lewej stronie czai się oddział gryzoni, który może wyjść na nasze tyły), aż dojdziemy do w miarę otwartego tereny, gdzie ustawiamy się w standardowym szyku. Czeka nas tu dłuższy postój spowodowany napływem wrogów. Jeśli dysponujemy dwoma jednostkami piechoty, zdajemy się na niszczącą siłę ostrzału, decydując się na walkę wręcz tylko w ostateczności. Kawalerii używamy z rozwagą, gdyż jest bardzo podatna na utknięcie i przerzedzenie. Jeśli mamy dwa regimenty konnicy, należy sprawnie nimi manewrować i wyczekiwać z atakiem do ostatniej chwili. Bardzo pomocne we właściwym rozgrywaniu walki są czary, a zwłaszcza ojciec cierni jadeitowego maga. Po rozbiciu dwóch grupek, w których skład wchodzą mocno przerośnięte szczury, możemy ruszać w dalszą drogę.

Na zdjęciu powyżej widać kolejne miejsce, w którym trzeba będzie się na chwilkę zatrzymać, aby wykończyć kolejne oddziały Skawenów. Gdy już będzie po wszystkim ruszamy w dalszą drogę, gdzie napotkamy ostatnie dwa regimenty wrogów, wraz z ich przywódcą. Po krótkiej, acz zażartej walce wystarczy już tylko podejść do dzielnie broniącego się braciszka (który w sumie zabił 1 tego co całą moja armia!) i misja jest zakończona.
W trakcie bitwy moi bohaterowie znów dostali kilka poziomów i tak: Stefan rozwinął umiejętność ostrza śmierci z drzewka dowodzenia, mag ognia pożogę zagłady z czarów bitewnych oraz mag jadeitowy władcę ziemi. Po bitwie możemy zregenerować siły wydać 25 punktów umiejętności posiadanych przez brata Gunthera, który postanowił dołączyć do naszej wesołej kompanii. Zdecydowałem się na następujące zdolności (wszystkie na 5 poziomie z drzewka dowodzenia): wytrwałość, wojowniczość, zajadła nienawiść, niezachwiana wiara oraz wieczny sługa.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
