Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
Aktualizacja:
Imperium Akt II, Misja opcjonalna - Ruiny
Przed tym zadaniem, jeśli was na to stać, kupcie trzeciego bohatera. Dostępny jest jadeitowy czarodziej. Ja co prawda zakupiłem go po bitwie, ale miał już wtedy 21 poziom. Jego punkty rozdysponowałem w następujący sposób: po 5 w herolda burzy, władcę burzy oraz ojca cierni - wszystkie z drzewka walki. Za kolejne 5 nabyłem wyjący wiatr oraz za 1 mroźne mgły - obie umiejętności z drzewka dowodzenia.
Wracając do misji, bierze w niej udział maksymalnie 3 bohaterów, bez jakichkolwiek jednostek liniowych. Jest ona stosunkowo prosta. Wystarczy trzymać się zasady: Stefan na koniu szarżuje na przeciwnika, a mag (lub magowie, jeśli macie dwóch) najpierw odpalają swoje czar niszczące, a potem dołączają do walki. Celem jest zdobycie 3 artefaktów. Bajer polega na tym, że każdego bronią 2-3 jednostki nieumarłych, które pojawiają się dopiero wtedy, gdy ktoś za bardzo się do owych przedmiotów zbliży. Dlatego też najpierw lepiej jest zniszczyć wszystko co widać, a potem podchodzić do skarbów. Jeśli wasz ognisty mag ma rozwinięta umiejętność mistrz Agshy, dobrze jest poczekać z rzuceniem fajerkulki, aż dany oddział ugrzęźnie wokół von Kessela - będą się wtedy sympatycznie palić.
To w sumie na tyle, jeśli chodzi o tą misje. Jak w przypadku poprzedniego zadania opcjonalnego, również i tutaj można się nieźle obłowić - trochę kasy i przedmiotów wszelakich, a do tego jeszcze 5000 złota za ukończenie misji. Za te pieniądze byłem w stanie dokupić trzeciego herosa, kolejny oddział Rycerzy Pantery, oraz uzbroić ich oraz obie machiny oblężnicze w co tylko się dało. Jeśli ktoś wolałby zaoszczędzić kasiorkę, to nie ma problemu. Do następnego zadania mogą wejść jedynie 4 zwykłe regimenty (oraz 3 bohaterów i 2 armatki), więc zakup nowej kawalerii można odłożyć na później.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
