Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Imperium Akt I, Misja 4 - Szturm na twierdzę

Zanim przejdę do opisywania ataku na twierdzę wspomnę o małym zadanku, które możemy przedtem wykonać. Po dotarciu do skrzyżowania dróg można na chwilkę odejść na wschód, gdzie znajduje się blokada urządzona przez Orki (pewnie plony były za małe). Tym razem nie trzeba jednak wybijać wszystkich zielonoskórych, wystarczy jedynie pokonać ichniego bossa. W tym celu, jeszcze przed udaniem się na pojedynek, warto Stefana zaopatrzyć w konia i go na nim usadowić (trzeba, będąc w obozie, wcisnąć odpowiedni przycisk w jego plecaku). Walka nie jest trudna, a dzięki niej mój bohater otrzymał 12 poziom. Zdobyty punkt przeznaczyłem na dalszy rozwój śmiertelnego uderzenia.

Po zwycięskim pojedynku ruszyłem na północ. Przed właściwą bitwą gra prosi nas o wybranie wojsk, które wezmą udział w bitwie. Najlepiej zdać się na jej rekomendację i zostawić kawalerię w obozie, nie bardzo nadaje się do szturmu twierdzy. A skoro mowa o obozie, to warto też zaopatrzyć się w beczułki prochu i drabiny do wspinania się na mury. Gdy już jesteśmy gotowi, można rozstawić wojska.

Szturm na bramę, w tle widać nasz cel - punkt kontrolny. - Akt I Misja 4 - Szturm na twierdzę | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Szturm na bramę, w tle widać nasz cel - punkt kontrolny.

Po przyjrzeniu się widocznej części pola bitwy można zauważyć dwie drogi wiodące do zamku, wschodnią i zachodnią. Przy tej pierwszej stoją armaty oraz regiment ciężkich mieczników. W ich pobliżu ustawiamy łuczników, zaś resztę oddziałów ustawiamy najbardziej na lewo jak się da, zgodnie z zasadą piechota z przodu, strzelcy z tyłu. Koniec fazy rozstawiania wojsk.

Głównymi siłami ruszamy ostro do przodu, prosto na bramę wrogiego zamczyska, bo drodze niszczymy kilka oddziałów chaosytów, aż dojdziemy do punktu kontrolnego (trzeba przy nim chwilkę postać, aby go przejąć). W międzyczasie na sojusznicze armaty ruszy oddział maruderów. Na ich widok regiment ciężkich mieczników ruszy do walki, warto wtedy ich wspomóc naszymi łucznikami i razem z nimi gonić niedobitki wroga. Gdy już obie grupy będą w pobliżu bramy czas na jej szturm. Wystarczy kazać oddziałom ją zaatakować, a one postarają się ją zniszczyć. Zadanie ułatwi nam przeciwnik, otwierając ją w celu wykonania kontrataku. Wtedy pozostaje nam już tylko zając drugi punkt kontrolny, znajdujący się za murami fortecy i bitwa wygrana.

W trakcie szturmu mój mag zdobył dziesiąty poziom, ostatecznie kończąc naukę w dziedzinie mistrza Agshy. Po przerywniku filmowym kończy się pierwszy akt, a my zostajemy przeniesieni, wraz z ofiarowaną nam armatą, do nowej krainy. Niestety w tym miejscu mamy do dyspozycji tylko obóz polowy, gdzie można jedynie uzupełnić straty. Świerzy i wypoczęci możemy dalej stąpać po ścieżce glorii i chwały.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-01-26
11:12

fan realu madryt i raula Legend

fan realu madryt i raula

spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik

Komentarz: fan realu madryt i raula
2007-01-26
19:30

zanonimizowany7945 Legionista

hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]

co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary

z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje

co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi

to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D

peace

Komentarz: zanonimizowany7945
2009-08-29
16:03

zanonimizowany648338 Junior

😊

Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.

Komentarz: zanonimizowany648338
2009-08-29
16:07

zanonimizowany648338 Junior

Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy

Komentarz: zanonimizowany648338

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl