Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Imperium Akt I, Misja 2 - Odsiecz

Tym razem czeka nas trochę trudniejsze zadanie - trzeba wspomóc sojusznicze jednostki w walce z zielonoskórymi. Lecz zanim ruszymy z odsieczą trzeba się rozstawić, polecam standardzik - piechota z przodu, strzelcy za nią. Stefana dołączamy do mieczników, zaś czarodzieja do lepszego z regimentów strzeleckich.

Jeśli komuś się śpieszy, można od razu pobiec w kierunku broniącego się obozu. Ja jednak polecam zaraz na początku skręcić w prawo i pomaszerować dróżką w kierunku bagna. Gdy już do niego dotrzemy, najlepiej się zatrzymać i poczekać, aż zza wzgórz wyłonią się dwa oddziały orków - nadmierny pośpiech może sprawić, że wpadniemy w zasadzkę. Gdy już pokonamy przeciwników, możemy podjąć marsz i zaatakować kolejne dwa regimenty, tym razem goblinów. Po tej walce pozostaje już tylko zniszczenie kilku namiotów. Dzięki temu wypadowi na wschód można zdobyć trochę złota i przedmiotów, nie licząc, oczywiście, doświadczenia.

Na lewo od tego dołu czyhały orki, na prawo gobliny. - Akt I Misja 2 - Odsiecz | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Na lewo od tego dołu czyhały orki, na prawo gobliny.

Gdy już powrócimy na główną drogę, w pewnym momencie dotrzemy do barykady rozstawionej po jej obu stronach. W tym momencie najlepiej każdemu regimentowi strzeleckiemu kazać stanąć przy jednej z zapór, natomiast piechotę ustawić na środku. Teraz zaatakują nas kolejne oddziały zielonych. Najlepiej nie ruszać się z miejsca tylko czekać, aż przerzedzone przez nasze strzelby jednostki dotrą do czekającej piechoty. Wyjątkiem jest szybki wypad w celu unicestwienia wrogich regimentów strzeleckich. Ostatnia grupa będzie prowadziła ze sobą trolla, który jest zdecydowanie najtrudniejszym przeciwnikiem w tej misji - im szybciej go ukatrupimy, tym lepiej.

Krajobraz po bitwie. - Akt I Misja 2 - Odsiecz | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Krajobraz po bitwie.

Teraz pozostaje nam już tylko dotrzeć do obozu sojuszników i odeprzeć ataki pozostałych wrażych sił. Nie jest to trudne, gdyż większość roboty odwalają za nas owi sprzymierzeńcy, z Rycerzami Pantery na czele. Teraz wystarczy pozbierać łupy i po sprawie - drugie zwycięstwo zaliczone. Oczywiście w międzyczasie nasze jednostki, w tym bohaterowie, awansowali na kolejne poziomy wtajemniczenia. W przypadku von Kessela dalej inwestowałem w zbroję, natomiast czarodziej zwiększał swe zdolności w rzucaniu kuli ognistej - w końcu magowie mają być swojego rodzaju artylerią.

Po bitwie na chwilkę cofnąłem się do obozu, aby podreperować moje jednostki. Uzupełniłem stany osobowe, kupiłem brakujące zbroje oraz jeden magiczny sztandar. Jeśli komuś zostanie wystarczająca ilość gotówki, można też nabyć konia dla naszego dzielnego kapitana.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-01-26
11:12

fan realu madryt i raula Legend

fan realu madryt i raula

spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik

Komentarz: fan realu madryt i raula
2007-01-26
19:30

zanonimizowany7945 Legionista

hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]

co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary

z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje

co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi

to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D

peace

Komentarz: zanonimizowany7945
2009-08-29
16:03

zanonimizowany648338 Junior

😊

Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.

Komentarz: zanonimizowany648338
2009-08-29
16:07

zanonimizowany648338 Junior

Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy

Komentarz: zanonimizowany648338

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl