Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
Aktualizacja:
Chaos Akt II, Misja 5 - Mag elficki znaleziony
Czas na ostatnią bitwę w akcie drugim. Tym razem musimy pokonać elfickiego maga, który wie, gdzie jest przechowywane ciało naszego poprzednika. Na tą misję można zabrać dowolne oddziały, ja zdecydowałem się na następujące: po dwa wojowników i kawalerii chaosu, jeden demonów Khorne'a oraz wyrdspawn'a. Gdy załaduje się mapa widać dwie drogi biegnące na północ. Ustawiamy się przy tej po lewej, mniej-więcej tak, jak widać na obrazku. Rozpoczynamy zabawę. Pamiętajcie o pierścieniu, który ma ze sobą Thorgar - co trzy (po patchu co pięć) minuty można sobie za darmochę dodać kolejny pomiot Chaosu.

Zaraz na starcie, w pobliżu środka mapy, pokaże się grupka wojsk Imperialnych wraz z armatą. Właśnie ona jest celem naszego działa. Reszcie wojsk włączamy bieg i ruszamy zachodnią dróżką. Po pewnym czasie z północy zejdzie na nas oddział kawalerii - należy unieszkodliwić ją przy pomocy piechoty, a ze wschodu miecznicy - to cel dla kawalerii, która zaraz po ich pokonaniu powinna ruszyć w kierunku stanowiska wyżej wspomnianej armaty.
W międzyczasie otrzymamy dodatkowe zadanie polegające na niszczeniu zabudować. Dlatego też, po wykończeniu tych grupek przeciwnika, dobrze jest kazać naszej artylerii ostrzał domów. Mała uwaga. Dwukrotnie w ciągu tej misji zdarzyło mi się, że na moich tyłach pojawiły się wrogie oddziały łuczników: raz w pobliżu skał znajdujących się pomiędzy drogami na początku mapy, i raz już w mieście. Dlatego też spoglądajcie od czasu do czasu na minimapkę, żeby się upewnić, że kogoś nie przegapiliście.
Gdy już przebijecie się do miasta, dobrze jest rozkazać piechocie niszczyć budynki, a reszcie wojsk dobijanie wrogich sił. Nie podchodźcie tylko zbyt blisko do grupki z elfickim magiem, zanim nie wykonacie zadania pobocznego. Potem można już śmiało dobić armie dobra.
Po walce obejrzymy sobie dwa filmiki, po czym znów w nasze ręce trafią Skaweny. Warto uzupełnić im stany osobowe, po czym można śmiało ruszyć do kolejnej bitwy.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
