Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
Aktualizacja:
Imperium Akt III, Misja 2 - Wyprawa po miecz
Jak większość innych misji, ta sprawia trudności dopiero na samym końcu. Składa się ona jakby z dwóch faz - najpierw niszczymy wszystkie napotkane grobowce i sarkofagi, aby nie odradzały się w nich wojska nieumarłych, a potem odsyłamy wampira do krainy wiecznych łowów.

Gdy dotrzemy do komnaty pokazanej na powyższym zdjęciu, zmierzymy się z kilkoma oddziałami szkieletów, po czym należy zniszczyć widoczne sarkofagi. Mamy teraz trzy drogi do wyboru: prawo, lewo i do przodu. Ten ostatni kierunek zostawmy sobie na koniec. Wybór ostatecznego kierunku pozostawiam wam. Nie ważne, w którą stronę pójdziecie, traficie do dwóch kolejnych komnat, a w każdej z nich należy zniszczyć 4 sarkofagi i jeden grobowiec. Po splądrowaniu pierwszej z drugiej wyłoni się grupka, nieumarłych składająca się z dwóch regimentów szkieletów prowadzonych przez banshee. Ta ostatnia jest dość twarda, dlatego lepiej najpierw wykończyć jej obstawę. Po dokonaniu odpowiednich egzorcyzmów rozwalamy "umeblowanie" drugiej z bocznych komnat. Czas na ostatecznego przeciwnika.

Po powrocie do pierwszej komnaty ruszy na nas kolejna grupka szkieletów, tym razem prowadzona przez samego wampira. Unicestwiamy jego obstawę, po czym raźnym krokiem kierujemy się na północ w celu dalszej dewastacji nagrobków. Dlaczego w ten sposób? Po prostu wampir będzie się cały czas odradzał, dopóki nie zniszczymy jego grobowca. Chwilkę to potrwa, a sam adwersarz nie należy do łatwych, lecz prędzej czy później i tak polegnie u naszych stóp.
W międzyczasie moi bohaterowie zdobyli trochę poziomów. Większość z nich została przeznaczona na dalszy rozwój już obranej ścieżki. Po tej misji ruszamy do przodu, aż w końcu zobaczymy krótką wstawkę filmową, po której znów przejmiemy kontrolę nad elfami.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
