Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Chaos Akt I, Misja 3 - Obrona twierdzy

Zadanie w tej misji polega ma utrzymaniu się przez 15 minut. Na starcie ustawiamy wszystkie jednostki maruderów (zarówno miotaczy jak i piechotę) oraz obu herosów. Wyjątek stanowią oddziały, które nie są w pełni sił - je stawiamy przy ołtarzu. Wojownicy i kawaleria Chaosu zostają wewnątrz murów w charakterze odwodu.

W zasadzie bitwa dzieli się na dwie fazy - przed i po momencie, w którym siły wroga zniszczą mury lub wyważą bramę (co pewnie zdarzy się w jednym momencie). Do tego czasu piechota Imperialna będzie korzystać jedynie z drabin, dlatego też miotaczy trzeba osłaniać piechotą. W którymś momencie dwa oddziały wroga zaczną wspinać się na prawą stronę murów - wystarczy wysłać tam najsilniejszy oddział maruderów wraz z Thorgarem.

Jak widać po sztandarach, tam gdzieś jest Imperialny regiment wraz z kapłanem. - Akt I Misja 3 - Obrona twierdzy | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Jak widać po sztandarach, tam gdzieś jest Imperialny regiment wraz z kapłanem.

Gdy nasze mury zaczną padać trzeba większość sił przerzucić do środka. Bardzo pomaga manewrowanie jazdą i uderzanie nią z doskoku. W trakcie bitwy będzie okazja do dwóch pojedynków, ale lepiej chyba zdecydować się na przygniecenie wrogich herosów własną piechotą. Gdy czas będzie już się kończył warto podleczyć uszkodzone oddziały, zwłaszcza wojowników i kawalerię Chaosu (są najdrożsi).

A tu mamy pojedynek z konkurencyjnym czempionem. - Akt I Misja 3 - Obrona twierdzy | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
A tu mamy pojedynek z konkurencyjnym czempionem.

W trakcie tej misji moi bohaterowie osiągnęli 15 poziom, a zdobyte punkty rozdysponowali na następujące umiejętności: Thorgar - topór zagłady, diabelska siła, a także wojowniczość natomiast czarodziej - wiatr śmierci, kradzież duszy oraz zew polowań. Po bitwie otrzymujemy armatę i sporo złota, ale nie wchodzimy do miasta, tylko zdążamy na pojedynek z czempionem Nurgla. Po jego pokonaniu otrzymujemy jeszcze trochę kasy i możemy iść na zakupy. Do następnej misji można zabrać tylko naszego dzielnego czempiona, dlatego to, co kupić zależy od waszych preferencji. Ja podreperowałem jednostki, kupiłem po jednym oddziale wojowników i kawalerii Chaosu, wszystkim jednostkom nabyłem sierżantów, armacie najlepszą broń, a za to co zostało poprawiłem wyposażenie najlepszych regimentów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-01-26
11:12

fan realu madryt i raula Legend

fan realu madryt i raula

spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik

Komentarz: fan realu madryt i raula
2007-01-26
19:30

zanonimizowany7945 Legionista

hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]

co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary

z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje

co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi

to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D

peace

Komentarz: zanonimizowany7945
2009-08-29
16:03

zanonimizowany648338 Junior

😊

Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.

Komentarz: zanonimizowany648338
2009-08-29
16:07

zanonimizowany648338 Junior

Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy

Komentarz: zanonimizowany648338

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl