Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
Aktualizacja:
Imperium Akt IV, Misja 1 - Szturm na twierdzę
Niestety miałem z tą misją trochę pecha - po prostu nie przewidziałem, że od razu przyjdzie mi atakować jakieś zamczysko, przez co moje Elfy dysponowały jedną balistą, bez ani grama prochu czy szczebelka drabiny. Nie było łatwo, ale za 4 podejściem mi się udało. Czas na strategię.
Do walki zabieramy 3 oddziały łuczników, dwie balisty (jeśli mamy), obu herosów oraz tyle piechoty, ile będziemy mogli. Gdyby jakimś cudem zostało wam wolne miejsce, weźcie orła, a nie kawalerię. Na potrzeby poradnika założę, że dysponujecie 3 regimentami łuczników, 4 piechoty, dwoma balistami, no i herosami.
Rozstawiamy się w dość nietypowy sposób: piechotę cofamy w sam róg mapy, przy którym stoimy, zaś łuczników i balisty tak blisko lewej strony pola rozstawienie, jak tylko się da. Rozpoczynamy grę. Na razie ruszamy tylko balistami. Przesuwamy je na północ i w prawo, aż na lewym-górnym krańcu murów pokaże się wieża, a na niej armata. Celujemy dokładnie i strzelamy do działa. Powinno dość szybko ulec zniszczeniu. Gdy tak się stanie, wycofujemy się w kierunku łuczników, gdyż niedługo nadlecą nad nasze balisty dwa oddziały (na szczęście jeden po drugim) furii Chaosu. Dość łatwo można je wystrzelać, więc nie powinny wyrządzić dużych szkód. Po tej potyczce, kierujemy balisty w stronę najbardziej wysuniętej na południe wieży, na której czai się druga armata. Gdy się już z nimi uporamy wracamy wszystkimi oddziałami do punktu, w którym czeka piechota. Teraz bierzemy naszego fizycznego herosa i ruszamy w prawo, trzymając się cały czas krawędzi mapy. Gdy dotrzemy do jej rogu, przemieszczamy się powoli w kierunku murów, aż zobaczymy wieżę, a na niej ostatnią armatę. W międzyczasie ruszamy wszystkimi wojskami w stronę tego działa i zatrzymujemy się dokładnie w momencie, gdy balisty będą mogły w nie strzelać.

W tym momencie przez bramę wyjedzie kawaleria Chaosu. Z piechoty robimy murek przed balistami, łucznikami strzelamy ile wlezie (oczywiście Fizol powinien już wrócić na swoje miejsce w szeregu). Gdy balisty uporają się z armatą, nakażcie im ostrzał kawałka murów zaraz na prawo od bramy. W międzyczasie łucznicy powinni wystrzelać dwa oddziały miotaczy toporków widoczne na powyższym zdjęciu. Gdy uda nam się rozwalić kawałek muru dobrze jest postrzelać z balist do maruderów stojących na blankach. Gdy już oczyściliśmy sobie kawałek drogi, czas na ostatnią fazę bitwy.

Zaraz za bramą czai się dość spora grupka chaosytów, z kawalerią na czele. Dlatego też dobrze jest wysunąć na przód włóczników, aby zmniejszyć impet ich szarży. Należy uważać, żeby balisty nie strzelały w pobliże naszych wojsk, bo praktycznie pewne jest, że jej nam uszkodzą. Jeśli jakiś oddział jest w kiepskim stanie - wycofujemy go. Po wybiciu wszystkich przeciwników zwycięstwo jest nasze.
W czasie bitwy Aurelion dorobiła się 35 poziomu, zaś jej kumpel 30. Dzięki temu oboje zakończyli naukę w umiejętnościach, które wcześniej wybrali. Po misji można się zregenerować i dojść do skrzyżowania. Tu mamy wybór - rozprawić się z Orkami, albo ruszyć do miasta. Zgadnijcie, co wybrałem.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
