Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
Aktualizacja:
Chaos Akt I, Misja 4 - Test bogów
Misja ta polega na wykonaniu kilku zadań, dzięki którym Thorgar stanie się wybrańcem jednego z bogów Chaosu. Nie jest ona specjalnie trudna, a najcięższy fragment znajduje się na samym początku.
W pierwszym zadaniu należy zniszczyć trzy gniazda pająków. Kłopot z nim jest dwojaki. Po pierwsze pająki wychodzą z każdego gniazda, które jeszcze żyje i to dość często. Po drugie, gdy nasz heros zacznie walczyć z pająkami, ciężko go od tego oderwać i nie chce słuchać rozkazów. A zadanie nie zostanie wykonane dopóki nie zniszczymy wszystkich gniazd - pająki są tu tylko przeszkadzajką. Jeśli odniesiecie spore obrażenia, nie przejmujcie się, niedługo zostaniecie uzdrowieni.
Drugie zadanie polega na pokonaniu kilkunastu demonów Nurgla. Ponieważ na raz atakuje nas maksymalnie dwóch, jest to zadanie banalnie proste. W nagrodę za jego wykonanie dostaniemy fajny toporek.

Trzecie i czwarte zadanie wykonamy z dwoma oddziałami po trzydziestu maruderów każdy, z czego jeden regiment składa się z miotaczy toporków. Po wejściu do następnej komnaty musimy wykonać zadanie bardzo podobne do poprzedniego, z tym że atakują nas demony Khorne'a (jeden na raz), które są trochę twardsze. Utrudnienie polega na tym, że na starcie musimy poświęcić sporą część oddziału, żeby wyleczyć Thorgara z przekleństwa. Polecam dołączyć go do piechurów i na nich użyć umiejętności ofiara z krwi. Gdy zadanie zostanie zaliczone podejdźcie do drzwi na dole mapy. Widać za nimi kilka przedmiotów. Gdy się otworzą przejdźcie przez nie piechotą, miotaczy zostawiając w przejściu. Zaraz po wejściu wyskoczy na was jakieś 6 demonów Khorne'a, które prawdopodobnie mocno nadwątlą wasze siły. Ale nie ma się co martwić - i bez regimentów dalibyście sobie radę.
Po splądrowaniu dolnej komnaty, czas podejść do drzwi północnych. Za nimi czeka was walka z trzema pomiotami Chaosu. Pojawiają się po kolei, więc nie ma z nimi żadnych problemów. W nagrodę otrzymacie zbroję.

Ostatnie zadanie polega na pokonaniu samego siebie. Moje alter-ego okazało się dość słabe i zmniejszyło mi życie zaledwie do połowy. Nie wiem czy tak miało być, czy po prostu rzuty mu nie wyszły, ale mam nadzieję, że i wy pokonacie go bez problemu. Za ukończenie tego zadania dostaniecie pierścień.
Po obejrzeniu filmiku będziecie musieli dokonać wyboru, czyjego boga chcecie zostać wybrańcem: Nurgla, czy Khorne'a. Ja wybrałem, oczywiście, tego drugiego, choć ciężko mi w tym momencie powiedzieć, czym, w kwestii zdolności, różnią się oni od siebie. Ogólnie - Khorne to bóg Krwi i wojny, nie uznaje magii, jego czempioni lepiej walczą. Nurgle to pan zarazy, swoich wybrańców nagradza większą odpornością. Tak przynajmniej jest w oryginalnym Warhammerze, podejrzewam, że tu jest podobnie. Ale chyba jedyną istotną różnicą jest to, że będziemy mogli później zakupić demony danego boga, a po tej misji już wiecie, które są twardsze.
Po dokonaniu wyboru i kolejnym filmiku zostajemy przeniesieni do drugiego aktu, gdzie zaraz na początku możemy skorzystać z usług miasteczka. Ponieważ do następnego zadania można zabrać dwóch herosów i cztery oddziały, najlepiej dozbroić te, które zechcecie wziąć ze sobą.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
