Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
Aktualizacja:
Imperium Akt I, Misja opcjonalna - Obóz Orków
Po wykonaniu drugiej misji dowiedzieliśmy się, że niedaleko znajduje się obóz Orków pustoszących okolicę. Zgodnie z zasadą przeglądaj wszystko, co się da postanowiłem zboczyć na chwilę z wytyczonego szlaku i na skrzyżowaniu dróg skręciłem na północ. Okazało się to naprawdę dobrym pomysłem - nieźle się przy tym obłowiłem.
Po standardowym rozstawieniu wojsk ruszyłem przed siebie. Po krótkim marszu zobaczyłem pierwszą grupkę goblinów, z którą rozprawiłem się bardzo szybko. Gdy wam również się to uda, zobaczycie przed sobą skrzyżowanie, zatrzymajcie się przed nim i poczekajcie na kilka następnych oddziałów wroga. Gdy już zielonoskórzy ładnie wkomponują się w trawę, ruszcie w lewo. Co prawda przed wami będzie już widać obóz, który jest głównym celem misji, jednak wejścia do niego broni olbrzym. Na ogół frontalne ataki nie są tymi najskuteczniejszymi, dlatego lepiej pójść zachodnią drogą.

Po krótkim marszu dotrzecie do kolejnego skrzyżowania, zatrzymajcie się tu na chwilkę, gdyż od dołu mogą zaatakować was resztki goblinów - jak zwykle nie stanowią wyzwania. Po szybkiej eksterminacji czas na wędrówkę w kierunku północnym. Teraz doradzam zwolnić. W momencie, gdy ujrzycie pierwszy regiment zielonych zatrzymajcie się i rzućcie na niego kulę ognistą maga. Taka taktyka pozwala na rozprawienie się po kolei z każdym oddziałem w obozie. W jednym z regimentów Orków znajdziecie dowódcę wrażych wojsk - jak chcecie, możecie wyzwać go na pojedynek, choć ja w sumie nie zdążyłem - zaszlachtowali go moi halabardnicy.

Po oczyszczeniu obozu pozostaje już tylko pokonanie samotnego olbrzyma i zniszczenie namiotów. W sumie cała misja okazała się bardzo zyskownym wypadem - znalazłem sporo przedmiotów, złota, a przede wszystkim obaj bohaterowie dorobili się 6 poziomu. W przypadku Stefana skończyłem rozwój wytrwałości i zacząłem inwestować w wojowniczość. Mag natomiast stał się mistrzem kuli ognistej i rozpoczął trening mistrza Agshy.
Po bitwie przesunąłem się do myśliwych, dzięki czemu otrzymałem dodatkowy oddział 20 łuczników. W obozie uzupełniłem straty, von Kesselowi zakupiłem wierzchowca, zaś łucznikom broń i zbroję najlepszej jakości. Niestety, jako harcownicy nie mogą oni posiadać trójki klasowej.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
