Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
Aktualizacja:
Imperium Akt III, Misja 5 - Twierdza chaosytów
Do tej misji zabrałem wszystkie siły Imperium z wyjątkiem braciszka, obu regimentów konnicy, flagelantów oraz hellblastera. Rozstawiłem wojska w standardowym szyku i ruszyłem do boju. Teraz wam powiem, czego się dowiedziałem.
Zaraz na starcie najlepiej przesunąć się całym wojskiem do przodu, a działa ustawić po prawej, żeby zaczęły ostrzeliwać jednostki Chaosu stojące przy życiodajnym monolicie. W międzyczasie w naszą stronę powinno nadejść kilka grupek wroga - wykańczamy je, po czym kierujemy się na regeneracje sił do owego monolitu. W tym czasie należy zmienić cel dla armaty i katapulty, na oddziały broniące bramy, a najlepiej na chaosycką armatę stojącą na wieży na prawo od owej bramy. Problem polega na tym, że trzeba dokładnie kliknąć na armacie, a nie ma wieży, co czasami nastręcza sporo trudności. Po drugiej stronie murów znajduje się drugie takie cholerstwo, ale na razie jest mniej groźne - jej pociski skupiają się na taranie i wieży oblężniczej.

W międzyczasie podchodzimy głównymi siłami pod kapliczkę i leczymy się. Tym razem dysponuje ona sporym zapasem energii, dzięki czemu możemy wyleczyć praktycznie całe nasze siły, chyba, że ponieśliśmy naprawdę duże straty.
Gdy już jesteśmy gotowi ruszamy pod mury. Najlepiej zniszczyć je przy pomocy beczek z prochem. W tym celu zaznaczamy wybrany oddział, każemy mu umieścić niespodziankę pod wybranym odcinkiem murów, a gdy już rozpocznie się odliczanie, uciekamy ile sił w nogach. Po 1-2 takich operacjach mamy dziurę w murze, przez którą możemy ruszyć. Dobrze jest zniszczyć ze dwa fragmenty obok siebie, żeby nasze oddziały nie zablokowały się w wąskim przejściu. Najlepiej by było, gdyby udało się wysadzić fortyfikacje jak najbardziej na prawo od bramy - dzięki temu nie wpadniemy w kleszcze.

Gdy już się nam uda rozwalić satysfakcjonującą część murów - ruszamy do środka. Tu również jest ciężko, a nawet jeszcze ciężej - zewsząd wypadają na nas wrogowie, z kawalerią Chaosu na czele. W międzyczasie napotkamy dwóch nieprzyjacielskich herosów. W moim przypadku obu wyzwał na pojedynek Stefan i dość skutecznie skopał. Jeśli tylko uda wam się osłonić strzelców przed bezpośrednim starciem i skutecznie żonglować czarami, powinno się obejść bez krytycznych strat.
W trakcie walki moi herosi nabili kilka poziomów, a zdobyte w ten sposób punkty przeznaczyli na następujące umiejętności: von Kessel ukończył naukę zdolności stalowy sztorm z drzewka walki, mag ognia rozpoczął trening płonącej tarczy Andora z drzewka dowodzenia, natomiast jadeitowy zainwestował w magiczną osłonę.
Po misji oglądamy filmik kończący trzeci akt kampanii Imperium. Następnie zostajemy przeniesieni w pobliże miasta Talabheim i otrzymujemy pod kontrolę siły Elfów.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
