Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
Aktualizacja:
Imperium Akt IV, Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
Znów dość odprężająca misja. Zabrałem do niej katapultę i piechotę Krasnoludzką, mieczników, wszystkich strzelców i Rycerzy Pantery. Tych ostatnich wraz z myśliwymi przydzieliłem do jednej grupy i rozmieściłem najbardziej na prawo jak się da. Reszta wojsk stanęła wzdłuż drogi. Wam również polecam takie ustawienie.
Głównymi siłami ruszamy do przodu, zaś grupą kawaleryjską w prawo. Widać tam mały wąwozik, za którym jest kotlinka. Szarżujemy w tamtą stronę i rozbijamy miotaczy toporków, a zaraz potem pieski. W trakcie drugiej walki nadlecą furie Chaosu, po to właśnie są nam myśliwi - całkiem nieźle sobie z nimi poradzą, gdy kawaleria będzie dobijać lądowe niedobitki.
W tym czasie sporo będzie się dziać na głównym odcinku frontu. Nadejdzie trochę miotaczy, wojowników oraz kawalerii Chaosu. Jeśli dobrze skoncentrujemy ogień, wykorzystamy magów i katapultę, obędzie się bez większych strat. Na obu frontach walki powinny się skończyć mniej więcej w tym samym momencie. Możemy teraz połączyć wszystkie siły i ruszyć na północ.

Na górze mapy widać oddział demonów Nurgla, które spacerują sobie w pobliżu wzgórza. Właśnie na tym wzniesieniu usadowiła się armatka. Gdy tylko ją zobaczymy, strzelamy w nią z katapulty, a resztą wojsk uderzamy na demoniszcza. Gdy się do nich zbliżymy, zacznie na nas schodzić regiment wojowników Chaosu - najlepiej zatrzymać ich ojcem cierni. Na nich przerzucimy się, gdy pokonamy pierwszą grupkę. Gdy zrobi się lżej można rozkazać strzelcom ostrzał działa. Następnie bierzemy kawalerię i ruszamy dróżką w lewo - czeka tam oddział maruderów - pokonanie ich to zwykła formalność. W tym czasie reszta armii rusza w kierunku prawego-górnego rogu mapy.

Czeka nas teraz walka z dwoma grupami, jeśli nie będziemy za bardzo gonić można je wykończyć osobno. W pierwszej znajduje się oddział wojowników Chaosu, pomiot oraz czempion. Piechotę rzucamy na poczwarę, wojowników unieruchamiamy, walimy w nich czarami, po czym szarżujemy konnicą. Czempiona wyzywamy Stefanem na pojedynek. W niedługim czasie jest po zabawie. Podobną taktykę stosujemy wobec drugiej grupki, choć tym razem mamy do czynienia z dwoma regimentami demonów i jednym czarodziejem - wszyscy to sługusy Nurgla.
Po zwycięskiej bitwie ruszamy od razu do skrzyżowania dróg, gdzie skręcamy na południe i walczymy w pojedynku z kolejnym śmierdzącym brudasem. Von Kessel i tym razem nie ma najmniejszego problemu z pokonaniem przeciwnika.

Po obu zadankach czas na poważne przygotowania - przed nami decydujące starcie. Polecam na nie zabrać dwie Elfickie balisty, Krasnoludzką katapultę i Imperialną armatę. Do tego trzy regimenty długouchych łuczników, po dwa strzelców i włóczników, a do tego mistrzów miecza, halabardników oraz mieczników. Do tego Stefan, Aurelion oraz obaj ludzcy magowie. Wyżej wymienionych herosów, machiny oraz oddziały należy uzbroić, w co tylko się da.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
