Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
Aktualizacja:
Imperium Akt I, Misja 1 - Bitwa o wzgórze
Misja prosta, łatwa i przyjemna - należy zdobyć, a następnie zabezpieczyć wzgórze, z którego nasze armaty spokojnie ostrzelają wrogie hordy. Najpierw rozstawiamy wojska - nie mamy ich za dużo, więc nie powinno być z tym problemu. Ja ustawiłem je tak jak poniżej - miecznicy, wraz z dołączonym bohaterem, kapitanem Stefanem von Kesselem, chronią strzelców.

Mniej więcej w takim szyku ruszamy na północ, w kierunku wzgórza, gdzie po chwili napotykamy jeden regiment maruderów. Po krótkiej walce, którą bardzo łatwo wygrać bez strat, kontynuujemy wycieczkę i natrafiamy na wieżę bronioną przez dwa kolejne oddziały maruderów, w tym jeden miotaczy toporów. Najlepiej lewemu oddziałowi strzelców rozkazać ostrzał owych "rzucaczy", reszcie zaś rozprawienie się z piechocińcami. Oczywiście, gdy już się z nimi uporają powinni wesprzeć pierwszy regiment. Po tej gwałtownej wymianie zdań wybieramy jedną z jednostek strzeleckich i obsadzamy nią wierzę. Reszta kieruje się na dół, aby wspomóc w walce maga bitewnego. Jeśli uda nam się go uratować, dołączy do naszej armii. Ponieważ w trakcie bitew nie można zapisać stanu gry, radzę się śpieszyć - na szczęście czarodziej radzi sobie nieźle, więc powinniśmy zdążyć z odsieczą.

Pozostaje już nam tylko dobić resztki przeciwników, zniszczyć ichnią wieżyczkę i voila, praktycznie skończyliśmy misję. Trzeba tylko poczekać aż armatki doczłapią na szczyt wzgórza - a robią to wyjątkowo powoli - i zaliczyliśmy pierwsze zwycięstwo. W międzyczasie jeden z moich regimentów strzeleckich awansował na drugi poziom, podobnie jak bohaterski kapitan. W jego przypadku zdecydowałem się na rozwój drzewka odpowiadającego za dowodzenie - oba punkty zużyłem na permanentne zwiększenie zbroi towarzyszącego mu oddziału dzięki umiejętności wytrwałość.
Po krótkiej wstawce filmowej, zostajemy przeniesieni na mapę strategiczną, przy okazji dowiadując się, że zostaliśmy obdarowani oddziałem halabardników. Zaraz na południe od naszej pozycji znajduje się obóz, w którym możemy wydać nasze pieniążki. Tam też uzupełniłem stany osobowe regimentów do maksimum, każdemu dokupiłem podręczny zestaw dowódczy, wojakowi zafundowałem mieczyk, a magowi różdżkę. Za resztę pieniędzy, zgodnie z zasadami opisanymi na wstępie, nabyłem lepszą broń i zbroję dla moich oddziałów. Zwarty i gotowy ruszyłem do następnej bitwy.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Bitwa o wzgórze
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona miasta
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Szczury wyłażą spod ziemi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Jaskinia szczurów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Ruiny
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - Bitwa na moście
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Pojedynek
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Odsiecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Na ratunek braciszkowi
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja opcjonalna - Eskorta karawany
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Wyprawa po miecz
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Obrona obozu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Świątynia Chaosu
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Twierdza chaosytów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Szturm na twierdzę
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Obóz Orków
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wyznawcy Nurgla
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Obrona Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Imperium
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
