Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
Aktualizacja:
Chaos Akt IV, Misja 2 - Wrogie obozy
W tej misji naszym zadaniem jest zniszczyć dwa obozy: Imperialny oraz Elficki, przy czym pierwszy znajduje się przed, a drugi za rzeką. Do bitwy najlepiej zabrać te same jednostki, co do ostatniej w trzecim akcie (można zamiast jednego z oddziałów piechoty wziąć drugi kawalerii). Rozstawiamy się w sposób standardowy, po czym rozpoczynamy zabawę.
Wszystkich strzelców oraz armatę ruszamy lekko do przodu, aż zauważymy przeciwnika, po drugiej stronie mostu. To cel dla naszej armaty. Po obu stronach widocznej tam barykady są wzgórza - na lewym stoi balista, na prawym armata. Jeśli nie podejdziemy za blisko, to nie zaczną do nas strzelać. W międzyczasie kierujemy główne siły na zachód wzdłuż widocznej drogi. Thorgarem podchodzimy do pierwszego oddziału, tworzymy wyrdspawn'a i wracamy do strzelców jednym i drugim. Reszta wojsk powinna zniszczyć Imperialistów oraz ich obóz. W tym czasie nad nasze działo powinny nadlecieć, jeden po drugim, dwa orły - miotacze i maszkary powinni sobie bez problemu z nimi poradzić.

Gdy zarówno ptaszyska, jak i obóz będą zniszczone, wysyłamy Thorgara na most, aż wrogie działa zostaną odsłonięte. Artylerii każemy niszczyć armatę, a pozostałymi siłami przebijamy się do balisty, niszcząc po drodze wszystko, co nie nasze. Thorgar powinien natknąć się po drodze na księżulka i, oczywiście, wdeptać go w ziemię. Gdy teren tuż za mostem zostanie oczyszczony, czas na ruch w kierunku drugiego obozy. Będą go bronić niewielkie siły wraz z jednym magiem. Można go śmiało wyzwać na pojedynek którymś z naszych fizoli - zabiją go bez trudu. Teraz wystarczy już tylko zniszczyć namioty i po misji.
Na mapie strategicznej ruszamy na południe i decydujemy się na pojedynek z hrabią Talabheimu. Żaden to przeciwnik dla naszego demona, a za jego pokonanie zgarniemy trzy miksturki i trochę doświadczenia. Co kupić przed ostateczną misją powiem wam na początku jej opisu.
0
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 1 - Zbieranie wojsk
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 2 - Droga ku chwale
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja opcjonalna - Relikwie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 3 - Obrona twierdzy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 1 Misja 4 - Test bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 1 - Świątynie bogów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 2 - Na pomoc szczurom
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 3 - Kolejna twierdza do zdobycia
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja opcjonalna - Zaginione miasto
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 4 - W poszukiwaniu Elfa
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 2 Misja 5 - Mag elficki znaleziony
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 2 - Latarnie morskie
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 3 - Nadmorska twierdza
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 4 - Zdrada
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 3 Misja 5 - Zamiana w demona
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 1 - Wielkie działo
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja opcjonalna - Cmentarzysko
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 2 - Wrogie obozy
- Warhammer Mark of Chaos: Akt 4 Misja 3 - Szturm na Talabheim
- Warhammer Mark of Chaos: Chaos
- Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
spodziewałem się,że wczyeśniej dacie ten poradnik
zanonimizowany7945 Legionista
hey, poradnik obszerny, choc jak na moj gust wystarczylby opis taktyki i kila tipsow, wiecej nie ma potrzeby, walka jest prosta jak budowa cepa, przywalic z artyleri, ostrzelac lucznikami, zucic fireballem, a to co zostanie zaatakowac piechota i oskrzydlic kawaleria ;]
co do przekazywania przedmiotow przy patchu 1.6 mozna to robic w miesice miedzy bochaterami, jesli szefunco ma sztandar i chcesz go dac oddzialom to niestety tylko w czasie misji, rzucasz na ziemie i podnosisz innym oddzialem, o dziwo dziala to takze gdy oddzial ma juz inny sztandar, wtedy bierze nowy i wyrzuca stary
z misji, hmmm ostatnia chaosu jest najfajniejsza i najprostrza, 4 hellcannony po prostu wymiataja, faktycznie wystarcza dziala i moze 1 oddzial gutt runnerow do zwiadu i czarodzieje
co do 2 drog chaosu khorne daje +10% do szansy trafienia i krwiopijcow czy jamkos tak (blood letters) goscie wymiataja, ciezka piechota, 3 hit pointsy, 2dmg i wzbudzaja strach, kazdy zabity eksploduje raniac atakujacego, dorzucach do nich czarodzieja i masz niesmiertelna jednostke ;D minusem jest ze jako 3 i 4 bochatera masz tylko miesniakow, nurgle daje +2 do magic resistance plus siewcow zarazy (plague bearers) 2hp, 2dmg wzbudzaja strach i chyba zaraze, znaczy ze kazdy kto choc zacznie z nimi walczyc zaczyna tracic hp, no i bohaterow mozna albo magicka albo commandera, ja tam osobiscie wooe khorna ale co kto lubi
to chyba tyle, giera super, czekam na dodatki a w miedzyczasie stworze jakas armijke i uderze na net ;D
peace
zanonimizowany648338 Junior
Gra żałośnie prosta napisze najlepszopm rozpe jest na wszystko zaczyna się od 4 spacz dział i 4 jezzaili a potem mięso i jakiś bohater jeszcze po sieci ani razu nie przegrałem.
zanonimizowany648338 Junior
Jeszcze jedno oni nie mają kuli spaczenia tylko jak jest w grze ukazane "błyskawica spaczeniowa jest gotowa" taki niby promień laserowy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
