Total War Warhammer 3:Wielki Kataj, Technologie i budynki - jakie na początek?
Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Kislev w grze Total War Warhammer 3.
Aktualizacja:
Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Kislev z gry Total War Warhammer 3.
Technologie
Frakcje Wielkiego Kataju mają takie samo drzewko technologii, dlatego warto je omówić jednocześnie.
Kształt drzewka technologii Wielkiego Kataju przypomina koraliki. Jest to istotne, gdyż w połączeniu z mechaniką Równowagi należy z wyprzedzeniem zaplanować dobór technologii.

Grubszą część "koralika" można podzielić na 3 części. Góra pozwala na opracowanie technologii powiązanych z Yang, dół da Wam szansę na poznanie badań Yin. Środek jest natomiast neutralny. Zawsze wybierajcie to, co uważacie za słuszne, ale miejcie na uwadze, że Równowaga zapewnia przydatne bonusy.

Każda "grubsza" część drzewka kończy się jednak zwężeniem, do którego trzeba dotrzeć opracowując wcześniejsze technologie.
Na początku kampanii warto opracować środkowe badania, dodatkowo przyda się z pewnością Harmonijny Balans - Yang, który zapewni rozwój Waszym osadom. Ponadto dopasujcie wybory do Waszej strategii. Wspierajcie jednostki, których macie dużo w wojsku. Jeżeli używacie herosów, to opracujcie technologię, dzięki której ich akcje będą tańsze itp.
Budynki
Na samym początku warto budować podstawowe wojskowe budynki, aby jak najszybciej powołać solidną armię. Dodatkowo niektóre struktury mają przynależność Yin/Yang, która liczy się do ogólnego rozrachunku współczynnika Równowaga. Oznacza to, że mogą być wykorzystane do jego balansu. Jeżeli technologie popchną go, w którąś stronę, to budynkami można (i warto) te różnice wyrównać.
Komentarze czytelników
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!
Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.
A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
