Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - unikalne mechaniki
Ta strona poradnika powie Wam wszystko o unikalnych mechanikach frakcji Królestwa ogrów w grze Total War Warhammer 3.
Aktualizacja:
Niniejsza strona poradnika zaznajomi Was z unikalnymi mechanikami frakcji Królestwa ogrów z gry Total War Warhammer 3.
Wielkie imiona
Jedną z unikalnych mechanik frakcji jest możliwość nadawania Wielkich imion. Jeżeli lord osiągnie pewne kamienie milowe, to można mu nadać imię (raz na dziesięć tur). Da ono Wam różne bonusy.
Aby to zrobić należy wejść w panel informacji o postaci. Wybierzcie lorda, a przycisk znajdziecie w lewym dolnym rogu, pod jego portretem.

Następnie wystarczy wejść w zakładkę Wielkie imiona i wybrać odpowiadający Wam przydomek. O ile jest odblokowany.

Mięso
Kolejną ważną i unikatową mechaniką dla Królestw ogrów jest mięso. To surowiec zużywany przez Waszych wojowników. Im większa armia, tym więcej jedzenia potrzebuje. Warto podkreślić, że nie jest to "ogólnokrajowy" zasób, a każde wojsko ma swój własny wskaźnik.

Jeżeli wybierzecie armię, to obok kosztów jej utrzymania zobaczycie ikonę mięsa. Podaje ona ile surowca co turę zjada Wasze wojsko. Zasada jest prosta - każda jednostka pochłania jedną sztukę.
Pod portretem lorda znajduje się ilość obecnie posiadanego mięsa. Zielona strzałeczka w górę lub czerwona w dół sygnalizuje czy Wasz zapas wzrasta lub maleje. Jeżeli najedziecie na ten wskaźnik kursorem, to wyświetli Wam się szczegółowa lista czynników, jakie w danej chwili wpływają na tą liczbę.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Total War Warhammer 3 - poradnik do gry
- Total War Warhammer 3: Frakcje i Rasy
- Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów
- Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zdobyć DLC?
- Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć?
- Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - wojsko
- Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - unikalne mechaniki
- Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów, Technologie i budynki - jakie na początek?
- Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów
- Total War Warhammer 3: Frakcje i Rasy
Komentarze czytelników
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!
Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.
A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
