Total War Warhammer 3: Królestwo Nurgle
Na tej stronie poradnika do gry Total War Warhammer 3 dowiecie się wszystkiego o mechanikach panujących w domenie Nurgle i jak się dostać do Posiadłości Pana Zarazy.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Total War Warhammer 3 dostarczy Wam informacji dotyczących zasad panujących w Królestwie Nurgle.
Główna mechanika

Po wkroczeniu do tej krainy Waszym zadaniem będzie dojść na jej drugi koniec (miejsce to poznacie po zielonym pergaminie). To tam znajduje się przepustka na dostanie się do Posiadłości Pana Zarazy.
Przeszkadzać Wam w tym będzie ciągłe wyczerpanie jednostek oraz oddziały przeciwnika strzegące strategicznych miejsc.
Leczenie

W rogach mapy znajdują się punkty, które wyleczą Wasze jednostki oraz dadzą Wam 25% odporność na wyczerpanie. Nie warto jednak się nimi zajmować. Najlepiej przejść bezpośrednio do samego punktu docelowego (ma on również te same właściwości).
Porady
Aby skutecznie przejść całą drogę z jak najmniejszymi stratami, możecie na zmianę korzystać z trybów poruszania się Marsz (pozwoli na szybie przebycie terenu) oraz Obozowanie (pomimo wolnego przemieszczania się, da Wam to szansę na regenerację sił). Ponadto jeżeli traficie do krainy z lordem innej frakcji (która nie jest do Was wroga) można go wykorzystać jako taran. Niech on walczy z przeciwnikami, a Wy sprawnie przejdźcie za nim. Pamiętajcie jednak, że armie demonów szybko się odradzają, więc warto się śpieszyć, jeżeli wybierzecie taką taktykę. Wycieńczone neutralne wojsko natomiast możecie zniszczyć w dowolnym momencie.
Komentarze czytelników
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!
Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.
A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
