Total War Warhammer 3: Królestwo Tzeentch
Na tej stronie poradnika do gry Total War Warhammer 3 dowiecie się wszystkiego o mechanikach panujących w domenie Tzeentch i jak się dostać do Niemożliwej Fortecy.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Total War Warhammer 3 pozwoli Wam na zapoznanie się z zasadami panującymi w Królestwie Tzeentch.
Główna mechanika

Wchodząc do tej krainy musicie wiedzieć, że jest ona najtrudniejsza do nawigacji ze wszystkich Królestw Chaosu. Niestety SI radzi sobie z jej pokonaniem całkiem nieźle, dlatego też nie warto się do niej wybierać, jeżeli już tu ktoś jest.
Ziemie te składają się z latających wysp, pomiędzy którymi można się teleportować. Oczywiście ostatecznym celem jest dostać się do Niemożliwej Fortecy.
Jak przejść labirynt?

Przemierzając krainę wypatrujcie obiektów przedstawionych powyżej. Po lewej stronie znajduje się teleport. On przeniesie Was pomiędzy wyspami. Niestety na początku nie możecie powiedzieć, gdzie ostatecznie wylądujecie. Dlatego też warto zainteresować się punktami po prawej (Propozycje Pana Zmian).

Są to miejsca, które mogą obsypać Was nagrodami. Domyślnie są trzy do wyboru: uzupełnienie strat armii, skrócenie czasu globalnej rekrutacji (pomoże Wam to błyskawicznie uzupełnić szeregi, jeżeli nie macie pełnego składu wojska) oraz ujawnienie sigilu (jest to najciekawsza opcja, o niej opowiemy poniżej). Czasami można dodatkowo mieć czwarty wybór, który rzuci na Waszą frakcję losowy potężny bonus, jest on jednak czasowy.
Jeżeli jesteście zainteresowani wygraniem wyścigu do Niemożliwej Fortecy, to najczęściej jednak warto wybrać ujawnienie sigilu. Pozwala to na poznanie 2 losowych symboli.

To znaki, które pojawiają się nad portalami. Dwa takie same oznaczają, że przejścia te są połączone. Jest to jedyny pewny sposób (i najszybszy), aby nie zgubić się w labiryncie.

Sigile można również poznać pokonując armie Tzeentch znajdujące się w krainie. Przy wyborze łupów wojennych pojawi się dodatkowo opcja (na końcu) pozwalająca w nagrodę poznać jeden znak.
Należy jednak pamiętać, że teleport bądź skorzystanie z Propozycji Pana Zmian spowodują, że stracicie wszystkie punkty ruchu, więc podejmujcie decyzje roztropnie.
Porady
Przechodząc przez krainę należy z całą pewnością skupiać się na odkrywaniu sigili. Jeżeli będziecie mieli okazję, to pokonujcie armie innych lordów i obserwujcie jak one się poruszają. Ponadto atakujcie armie Tzeentch, kiedy macie na to szansę.
Pewnym drobnym "oszustwem" może być również skorzystanie z systemu zapisu na początku Waszego przejścia. W ten sposób możecie spokojnie poznać ułożenie sigili, aby następnie wczytać grę i podążyć znaną Wam dobrze trasą.
Komentarze czytelników
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!
Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.
A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
