Total War Warhammer 3: Slaanesh - unikalne mechaniki
Ta strona poradnika powie Wam wszystko o unikalnych mechanikach frakcji Slaanesh w grze Total War Warhammer 3.
Aktualizacja:
Niniejsza strona poradnika zaznajomi Was z unikalnymi mechanikami frakcji Slaanesh z gry Total War Warhammer 3.
- Wierni
- Rozprzestrzeniaj kulty
- Uwodzenie (uwiedź jednostki)
- Gorszący wpływ
- Przyzywanie armii wyznawców
- Piekielna Manifestacja
- Lubieżne czyny
Wierni
Unikalnym "zasobem" dla Slaanesh są wierni. Zbierzecie ich dzięki różnym losowym wydarzeniom, poprzez plądrowanie osad i po bitwach.

Jest to swoista waluta niezbędna do używania unikalnych umiejętności frakcyjnych, dlatego zawsze warto mieć jej jak najwięcej.
Rozprzestrzeniaj kulty
Jeżeli w jakiejś prowincji poziom spaczenia jest wystarczająco wysoki, istnieje szansa na to, że zostanie w niej założony kult. Demony mogą to wykorzystać w celu wybudowania specjalnych budynków. Slaanesh jednak nie musi czekać i liczyć na szczęście. Ta frakcja sama może wysyłać swoje kulty.

U góry ekranu znajduje się przycisk, po naciśnięciu którego kulty Slaanesh powstają w maksymalnie 3 prowincjach. Jest to niestety droga inwestycja, gdyż kosztuje aż 1000 wiernych (choć odpowiednimi technologiami można to obniżyć). Można to zrobić raz na 10 tur. Jeżeli macie jednak możliwość, to warto, gdyż otrzymacie szansę na postawienie unikatowych budynków.

W każdej prowincji opanowanej przez kult można wybrać i wybudować jedną strukturę, dającą różne efekty - zwiększenie liczby wiernych co turę, bonus do gorszącego wpływu dla właściciela osady przywołanie armii/bohatera do okolicy itp. Kosztuje to niestety 250 wiernych.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat
Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)
Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/
Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.
YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!
Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.
A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
